Ei pakkorokotuslaille

Vieras

/ #19 Pätkä 4

01.12.2010 01:43

Skvaleeni hyökkää myös miespuolisen sperman kehittymiseen, joka näkyy joko steriloitumisena tai jälkikasvussa virheinä (usein raajojen puuttumisena, kuten todistettu Gulf sodan veteraanien jälkikasvussa)

Skvaleenin vaarat on tiedetty 1956 vuodesta lähtien milloin Dr. Jules Freund, tämän öljypohjaisen lisäaineen tekijä, varoitti että eläimet jotka tällä rokotettiin kohtasivat kauhistuttavia, parantumattomia tiloja: Allergisia aspermatogenesis (tukkeutunut/pysähtynyt sperman tuotanto), kokeellisia allergisia encephalomyelitis (Eläinversio MS:stä), allergisia hermotulehduksia (Hermojen tulehduksia jotka voivat johtaa halvaantumiseen) ja muita rajuja autoimmuunisia häiriöitä. (Autoimmuunisairaus on sairaus, jossa elimistön immuunijärjestelmä hyökkää elimistön omia soluja vastaan pyrkien tuhoamaan niitä)

(Tätä ollaan sitten pakkorokottamassa lapsille sekä aikuisille, tai sitten ovat tehneet vielä myrkyllisempää jytyainetta kun tammikuu 2011 koittaa)