Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2637

07.12.2010 00:14

Käyttääkö miehesi pelkästään kannabista?

Ei käytä, se ilmeni kirjoituksestani, että aina löytyy pahempi vaihtoehto huumeista, johon käyttäjät vetoaa.

Mitkä ovat ne haitat jotka liittyvät miehesi liialliseen kannabiksen käyttöön?

Välinpitämättömyys, aikaansaamattomuus, kongnitiiviset haitat.. jos olisi aikaa enemmän niin kirjoittaisin enemmän..

Kuinka monta kertaa miehesi on pilvipäissään ajanut sinut ja lapsesi kodistanne ulos vasaran tai muun astalon kanssa uhaten tappaa teidät tai montako kertaa hän on piessyt sinut tai jonkun muun poltettuaan jointin?

-En ole joutunut pakosalle pakkaseen, jos sitä tarkoitat. Joudun kyllä oksentamaan, koska vaikka mieheni polttaisi parvekkeella, on se niin kamalan hajuista, että laatta lentää. Samoin hän on pettänyt minua. Koskaan ei voi loppukädessä syyttää kuin ihmistä itseään, mutta kyllä nautintoaineet poistavat estoja oli sitten kyse mistä tahansa päihteestä. Mies on myös poissaoleva. Ja kun ei pääse käyttämään tai on laskuja, hän on ärtyisä jolloin on parasta pysyä kaukana. Polttelu on myös tapa/käyttäytymiskysymys, jota hän tekee usein kaveriporukassa kavereiden luona, muualla kuin kotona. Koska polttelu on mukavaa, hän lähtee joka perjantai kavereilleen polttelemaan (tai dokaamaan tai mitä nyt vaan kunhan voi rentoutus jonkun aineen avulla), tällainen vastuuttomuus ei sovi perhe-elämään!!

Ja tärkeimpänä:

Miten nykyinen kieltolaki on mielestäsi onnistunut estämään miestäsi ajautumasta päihderiippuvaiseksi? - Ei mitenkään, mutta aineen tullessa lailliseksi, sen käyttö voi lisääntyä. Aina on puolensa kaikilla

Kerron myös naapurustossa tapetilla olleesta asiasta. Kahden pojan/miehen koltiaisen kaksi susikoiraa raateli naapurin koiran. Sussareita pidetään vapaana pihallaan, josta he pääsevät loikkaamaan aidan yli kadulle, jossa raatelivat lenkillä olleen koiran. Omistajat tunnetaan polttajina. Raadellun koiran omistajat kertoivat, ettei nämä kaksi omistajaa edes pahoitelleen asiaa! Olivat et "aijaa..". Eivät ole pahoitelleet jälkeenkään päin, eivät maksaneet korvausta pyynnöstä huolimatta. Sussareita ei ole lopetettu. Kertakaan ei ollut kuulemma ensimmäinen, vaan tapauksia on enemmänkin. Heistä on tehty rikosilmoitus, mutta poliisit eivät keskitä energiaansa tapauksiin, joissa ei ihmishenki ole kyseessä. Tämä on vain täydellinen tunnusmerkki pilvenpolttajasta, välinpitämätön!