KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsti L
Vieras

/ #106 Kyllä puheenjohtaja vastaa kysymyksiin

08.12.2010 17:51

Kun törmäsin tähän adressiin, niin esitin kysymyksiä puheenjohtajalle ja sain niihin vastauksen.
Kysykää te muutkin, älkääkä haukkuko.

Koska en muistanut kysyä taloudenhoitajan palkkaa, niin en ota siihen kantaa, mutta sen tiedän, että nykyisin ei juuri mitään yhdistystä pyöritetä, ilman, etteikö yhdistyksessä joku olisi palkollinen.

Olen ollut jäsen iät ja ajat , vaikka asun muualla. Aion myös pysyä jäsenenä ainakin niin kauan kuin Terttu on puheenjohtajana. Terttu on tehnyt paljon työtä yhdistyksen=kissojen hyväksi.

Kannatan kissojen kotihoitoa! Itsekin olen aikoinaan hoitanut loukutettuja kissoja kotona omalla paikkakunnalla omilla varoilla, myös villejä.
Koska täysin kesyjä kissoja hylätään pilvin pimein, niin on hurskastelua väittää, että kaikille täysin villeille aikuisille kissoille löytyisi koteja. Siksi on parempi, että eläinlääkäri nukuttaa täysin villit aikuiset. Vaikka hyväksyn villikissojen nukuttamisen , niin täytyy todeta kuitenkin, että jokainen kissa lähti itkun kanssa sateenkaarisillalle. Helppoja päätöksiä nukuttamiset eivät ole koskaan, mutta parempi niin. Kissa ei kuulu kodittomana Suomen luontoon.