KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #112

08.12.2010 18:34

Ironisen huvittavaa suorastaan, miten Kkyn:n puheenjohtaja ja hänen hovinsa toistavat täällä kaikki samaa litaniaa kuin mantraa. Omassa toiminnassa ei ole mitään vikaa, sillä syy ongelmiin on aina vain muualla. Muita on kyllä helppo syyttää omista virheistään.Vaihtakaa hyvät ihmiset jo levyä siellä hallituksessa! Jos nykyinen hallitus jatkaa ensi vuonnakin, jäsenkato tulee olemaan tuntuva, eikä ensikoteja taida jäädä montaakaan tällä menolla. Nykyinen tynkähallitus ei nauti enää luottamusta kovin monen tahon silmissä. On tämä touhu ollut sen verran älytöntä! Ettekä te osaa edes hävetä toimianne!?
Mitä tulee alkuperäiseen adressin aiheeseen, ei kukaan ole vaatimassa täällä kaikkien "villikissojen" pelastamista ensikoteihin, vaan niiden terveiden yksilöiden; pentujen ja nuorten kissojen, joiden sopeutuminen ihmisiin ja kesyyntyminen on edes lähtökohtaisesti mahdollista. Hallituksen perustelu villikissojen hylkäämiseen perustuu muka ensikotien suojeluun, joka on minusta kyllä varsin absurdi väite! Puheenjohtajalle ensikodit tuntuvat olevan vain välttämätön paha. "Ensikoteja on aina ollut ja tulee aina olemaan" oli puheenjohtajan suora kommentti, kun hänelle ennustettiin ensikotien vähenevän merkittävästi näiden ristiriitojen ja koteihin kohdistuvan välinpitämättömän käytöksen vuoksi.