KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #168 Re: Loukutetun kissan voi loukuttaja ITSE hoitaa !

09.12.2010 17:53

#166: Kirsti L - Loukutetun kissan voi loukuttaja ITSE hoitaa !

Koiteaanpa taa spysyä asiassa. KKY on siis turha, koska kaikki voivat itse hoitaa ulkona olevat kissat? Miksi yhdistys sitten on olemassa?

Meiltä "haukkujilta" (omassa viestissähän ei toki yhtään haukuta, vai??) perustelemme kantamme toisin kuin te "kaikessa oikeassa olevat"? Ainut asia mihin etenkin sinä vetoat on oma marttyyriyytesi. Aikoinaan oli ehkä tarvetta hoitaa kissat omalla kustannuksella, mutta nyt sille ei ole yhdistyksen myötä samanlaista tarvetta.

"Aina ennenkin on tehty näin" on surkein mahdollinen argumentti, se opetetaan jo koulussa (ainakin nykypäivänä) Päivitys tähän päivään olisi paikoillaan, koska tiedot saattavat vanheta iän myötä vaikka kokemusta olisikin. Tekemäsi työ on arvokasta, arvosta sinäin siis vastavuoroisesti nuorempien kehitysehdotuksia.

P.S. Kissat ovat laktoosi-intolerantteja eikä niille saa antaa maitoa, toivottavasti tämän tiedon tiedät jo etkä siinäkin jatka "kuten on aina tehty".

Eiköhän olisi aika vaihtaa marttyyri asenne kunnioittavaan?