KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

siihen aikaan kun vaari lampun osti
Vieras

/ #173 Re: Loukutetun kissan voi loukuttaja ITSE hoitaa !

09.12.2010 20:08

#166: Kirsti L - Loukutetun kissan voi loukuttaja ITSE hoitaa !

Siis, nykyisellään toimivat ensikodit HUOMIO! Jos haluatte KKY;n hallituksen arvostusta työllenne kissojen hyväksi, niin tässä yllä olevassa kommentissa mm. on ohjeet siihen.

Hankkikaa polkupyörä (jos ei ole ennestään) ja muutama loukku (kaikki kulut tietysti omasta pussista sillä eihän yhdistyksestä rahoja ole soveliasta pyytää), sekä odottakaa niitä tulipalopakkasia ja sitten pyöränselkään ja polkemaan loukuille.

Eihän teidän tekemänne työ nykyisin ole mitenkään raskasta eikä vaativaa (on autot ja juokseva vesi sun muut koneet helpottamassa ja yhdistys vielä maksaa kissojen ruuat ja hiekatkin ja vieläpä eläinlääkärikulutkin tosin pitkin hampain), eikä siten panoksenne ole arvostettavaa, kun siinä ei ole vaikeusasteita samassa määrin kun veteraaneilla ennenvanhaan.

Joten napinat pois ja syvä kunnioittava kumarrus hallituksen ja pj,n suuntaan, älkääkä vaatiko mitään vaan tyytykää osaanne ja olkaa kiitollisia siitä, että yleensä saatte osallistua tämän yhdistyksen toimintaan, olette etuoikeutettuja. Älkääkä olko kovin aktiivisia vaan olkaa kovasti nöyriä sillä nöyrille he antavat armon eivätkä ala työntää teitä pois, sillä siitä on saanut lukea täälläkin useassa vastineessa "menkää sinne missä työtänne arvostetaan tai perustakaa oma yhdistys ja toimikaa siellä niinkuin haluatte" ovat nämä yhdistyksen korkeimmat sanoneet.

Hallituksen kanta on kaikessa näkyvissä. Älkää korkeita mielikö vaan tyytykää osaanne.

Tiedän, tämä viesti kuulostaa keljuilulta mutta kärjistäminen joskus auttaa herätyksessä. Ja eräänlaista "herätyskokoustahan" tämä sivusto tarjoaa nyt niille jotka KKY;ssä tarvitsevat herätystä.

Yleensä kun joku asia alkaa vyörymään eteenpäin niin sitä ei pysäytä sitten enää mikään. Ja nyt vyöryy ja se on hyvä. Tästä alkaa parannus kun ummehtunutta ilmapiiriä tuuletetaan.

Kaikki kunnia ja arvostus niille jotka ovat ennen tehneet tätä työtä mutta sen saman arvostuksen ovat ansainneet myös uudempi polvi ja kaikki ne, jotka tekevät tätä työtä kuka milläkin sektorilla yhdistyksessä eikä kaikkien tarvitse tehdä kaikkea. Vapaaehtoistyössä kukin tekee omien resurssiensa mukaan, palkallisena tehdään mitä käsketään.