KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #189 Re: Re: Re: Hyvä Kirsti L,

09.12.2010 22:08

#179: Jennika - Re: Re: Hyvä Kirsti L,

Jos yhdistyksen toiminta on noin vastenmielistä eikö siitä voisi tehdä uusia johtopäätöksiä. Eihän tässä ketään pakolla pidetä mukana, ei ede Jennikaa. Ensikodit allekirjoittavat sopimuksen ja hyväksyvät toiminnan ehdot. Ne jotka ovat jäseniä hyväksyvät lisäksi yhdistyksen toimintaperiaatteet. Yhdistys jatkaa toimintaansa alkuperäiseen tyyliin. Uusi parivuotinen tyyli on ollut villikissalaumojen keräily, joten hallitus on pitkään käsitellyt asiaa ja tullut siihen päätökseen, että villikissalaumoissa tai -populaatioissa on suuri tautivaaran riski, kuten on viime aikoina todettu ruton leviämisen myötä. Kysyn vain, mitä Jennika haluaa ja mihin tarkoitukseen luulee tämän yhdistyksen perustetun. Onko tämä kissojen auttamista vai ei, jota olemme tehneet jo vuodesta 1979 alkaen? Mitä ovat ne laittomat kokoukset, joista Jennika mainitsee? Pyydän katsomaan sääntöjämme! Niiden mukaan kokoukset ovat olleet laillisia ja päätösvaltaisia. Kannattaisi jättää väärien tietojen levittely sikseen!