Rekisteröikää Lapsiin Sekaantuneet ja Siitä Tuomitut Pedofiilit Suomessa

Petojen suojelijat ja tuomarien nimet esiin
Vieras

/ #53 Miksi pedofiileille ei anneta kunnon tuomioita?

11.12.2010 22:07

Rangaistus ei koskaan paranna ketään, mutta ainakin se toimis pelotteena sellaiselle pedofiilille, joka on juuri toteuttamassa tekonsa. Yksikin uhri on liikaa.

Onko olemassa mitään tutkimusta siitä, että miksi tietyt tuomarit toistuvasti antavat pedofiileille pelkkiä muodollisia rangaistuksia. Kuinka paljon vaikuttaa pedofiilin yhteiskunnallinen asema?.
Näin tällaisen tarinan netissä ja ainoa tapa ymmärtää tuollaista on se, että poliitikot eivät oman etunsa vuoksi viitsi puuttua asiaan. Kyseessä on pieni tyttö, jolla on todettu samanlaiset oireet kuin pedofiilin uhreilla, mutta silti kukaan ei puutu asiaan. Terveyskeskuspsykologi yritti lähettää oikeuspsykiatriseen tutkimukseen, mutta ei onnistunut.. http://zipzapzup/Niina.

Tämä on täysin käsittämätön kysymys:
"syyllistyykö yli 40v nainen pedofiliaan, jos hän harrastaa seksiä 15v pojan kanssa, joka vapaaehtoisesti suostui"

Minun äitini käytti minua hyväkseen ollessani 11-13 vuotias ja se on aiheuttanut erittäin vakavia ongelmia jo yli 30-vuoden ajan ja aiheuttaa edelleenkin. Painajaiset vaivaavat vähän väliä. Laki sanoo täysin yksiselitteisesti ikärajat ja on aivan sama "suostuuko" uhri vai ei.

Alle 16-vuotias on vielä lapsi, joka EI YMMÄRRÄ mitä vapaaehtoinen seksi tarkoittaa. Jos puhutaan lapsen "omasta suostumuksesta", silloin on kysymys raiskauksesta raiskaus. Asia ei selittelemällä muutu miksikään.