Adressi Suomen irtaannuttamiseksi Euroopan Unionista

Petri Rautiainen

/ #35 Suomi EU:n maksuorjana

11.07.2012 18:41

Itse näen Suomen irtaantumisen EU:sta ja eurosta tarpeelliseksi sentakia, koska velkaiset Euroopan maat ja niiden johtajat käyttävät Suomea häikäilemättömästi hyväkseen. EU-johtajat ja Suomen pääministeri Katainen ovat sopineet Suomen osanottamisesta avustuksiin ja Katainen on tähän asti avokäsin myöntynyt, mikä on omalta kansalta kaikki pois. Tätä jatkuu muuten loputtomiin, jos kansa ei ymmärrä vastustaa missään asiassa, maa ja kansa köyhtyvät. Lopulta Suomi häviää maailmankartalta, kun maassa asuu vain orjia ja yritykset katoavat maasta, menevät konkurssiin. Suomen olisi ilman muuta itraannuttava EU:sta ja samatien eurosta, mutta nykyinen hallitus ei ole siihen valmis. Tällöin saataisiin maksuputki Eurooppaan katkaistuksi ja rakentaa uudelleen oma talous. Tämä on oman ajatuksen mukaan markan palautuksen tarkoitus. Samalla on erotettava nykyinen hallitus ja pidettävä uudet eduskuntavaalit.
Demokratia ei ole toiminut EU:n aikana, koska korruptoitunut hallitus on tullut kansaa kohtaan entistä röyhkeämmäksi ja eniten siitä ovat kärsineet ja kärsivät pienituloiset, vanhukset ja nuoret. Asioita on ajettava Suomen kansalaisten etujen mukaisesti eikä olla muiden maiden velkojen maksaja. Kansanedustajilla pitää olla jonkinlainen vastuu teoistaan, mitä esimerkiksi Kataisella ja nykyhallituksella ei ole. Meidän on saatava vastuuntuntoinen ja kansalaisten etuja ajava hallitus.