Emme hyväksy Suomen hallituksen europolitiikkaa

Vieras

/ #35

19.07.2012 12:28

Todellisuudessa, annammepa tukea tai emme, jo nyt vastassa ovat vihaiset Välimeren maiden kansanjoukot. Ne ovat oikeutettuja purkamaan ahdistustaan korruptoituneiden hallitustensa vuoksi. On kuitenkin otettava huomioon, että EU:n myötä muuttuneessa Euroopassa tilanne on sellainen, että jos "vauraat" Pohjois-Euroopan maat Saksan sanelemana eivät joskus haluaisikaan enää jatkaa Espanjaan annetun pankkituen linjalla, niin ei vain Välimeren maiden kansoilla vaan myös noiden maiden hallituksilla on syynsä tehdä sapenmakuisia vertailuja eriarvoisen tukikohtelunsa perusteella......seurauksineen.

Kuten sanotaan tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja nyt suomalaiset ja Suomi ovat sitten loputtomien tukipakettien tiellä maksamassa laskua Etelä - Eurooppalaisten hallitusten leväperäisyydestä. Asian voi nähdä myös siten, että noille valtioille ei jostakin syystä haluta antaa mahdollisuutta ottaa opiksi.

Sen sijaan, että EU-komissio ahdistelee EU-kansoja kaikenkarvaisilla hevostallien neliöillä ja muulla toisarvoisilla asioilla, se voisi käyttää valtaansa järkevästi laatimalla asetuksen, jonka perusteella huonovointisen talouden omaavan euromaan olisi otettava vastaan koulutusta ja valvontaa saadakseen taloutensa kuntoon. Vaikka tukisimme kuinka paljon tahansa, tai maksaisimme EU:n velkamaiden velkoja, on turhaa odottaa kunnian kukon meille laulavan.

Tukia tullaan vaatimaan lisää, sillä kuka haluaa maksaa itse, kun joku toinen tekee sen puolestamme. Ón hyvä ottaa myös historiasta oppia ja muistaa, että vihaiset kansat eivät ole koskaan olleet voimattomia,joten kannattaisi huomioida myös sisällisodan vaara.