Stop police crime

Top1

/ #5

14.08.2012 22:27

Maassa jossa julistetaan kokoajan ihmisoikeuksien puolesta ja niihin vedoten otetaan maahan pakolaisia, "elintasoturisteja" ja loput mitä verovaroista sattuu jäämään syydetän pitkin maailmaa, milloin mihinkin hätäapuun tms. näennäiseen huuhaa hommaan, johon varoista ei päädy todellisuudessa kuin murto-osa(tämäkin perustuu kuulo-, luulo- ja mediapuheisiin/teksteihin)... no mutta asiaan. Tällaisessa maassa poliitikot ja poliisiylijohto ajaa eteenpäin lakeja ja esityksiä, jotka syrjii ja suorastaan työntää ulos kansalaisten perusoikeuksista yhtä harrastajajoukkoa. Pelkästään omien pelkojen, kuulo(=pa**a)puheiden ja luulojen valossa esitetyt asiat(asiat joista ei ole olemassa olevaa tuomiota tms. todistetta) tulisi tuomita oikeudessa herjauksesta = kunnianloukkauksesta, kun taas ihmisoikeuksien penääminen ja julkisuudessa harrastajien maineen mustaaminen ja pahimmassa tapauksessa asiaan liitettävien yksilöiden elämän vaikeuttaminen on vakava ja tuomittava asia, jota ei saa jättää huomiotta!!!! Ei liene kenellekään tapauksesta mitään tietävälle ole tuntemattomia kuullut lauseet, "niitä liiviukkoja, taatusti rikollisia", "Eikö ne kaikki harrikkakuskit oo jotai rosmoja" tms. letkautuksia? Poliitikot ja poliisiylijohto on median rumputulella syöttänyt ihmisten mieliin kuvan ja pelon, rajoituksia lisäämällä ja kerhojen, kuin harrastavien ihmisten maineen mustaamalla ja syyttämällä mielivaltaisesti milloin mistäkin yrittävät vain kerätä irtopisteitä omiin nurkkiin. NYT loppu tälle ddr-mallille, elämme kuitenkin 2012 vuotta!!!