Stop police crime

Top1

/ #17 Hohhoijjaa...

17.08.2012 09:44

Luuletteko te pässit että vaikka jokainen kerhostatus, nimenlausuminen ja sähköpyöriä lukuunottamatta kaksipyöräiset kielletään lailla suomessa, niin se lopettaisi rikosten tekemisen?? Oletetaan että johonkin kerhoon kuuluu rikollinen, niin ei se siitä miksikään muutu vaikka kerhotoiminta loppuisi tai kuin pahasti mediassa haukuttaisiin!!
Mutta sen tuo kaikki kieltäminen, herjaaminen yms. aiheuttaa et, kaikkien moottoripyöräharrastajien päälle maalataan ihmisten mieliin tietynlainen kuva, joka kärjistyy aina pahemmaksi mitä enemmän sitä mediassa julistetaan... kunnes ollaan siinä pisteessä että, työtä hakiessa katsotaan vaan pintaa ja todetaan "meillä ei rikollisjengiläiset työskentele" tms. ja mitä tulee tähän viimeisimpään poliisien tuomarointi touhuun en jaksa edes alkaa enää kirjottaan.
Jos joku on niin s****nan sokea et, haluaa ja uskoo kaiken mitä media ja hallitus suoltaa tulemaan, niin onnea valitsemmallesi tielle... älä ylläty joku päivä, jos huomaat olevasi pe**sraiskattu samalta taholta mitä olet peruskallionasi pitänyt.