Yksikin lapsimurha on liikaa

Syvä suru!!!

/ #136 järkyttävän kuvottava ja todella surullinen kohtalo

01.09.2012 11:17

Lapsi oli sidottu useita öitä (n25 kertaa aiemmin) teipeillä kädet selän taakse ja lakanapaketti ympärille johon vielä teippiä päälle. 04 ko. surmayönä lapsi oli huutanut ja isä oli herännyt.ravistellut tyttöä päästä ja mennyt tupakalle.Tullessaan takaisin lapsi ei hengittänyt tai korisi ja nytkähteli...isän naisystävä,joka oli valehdellut alusta alkaen henkilöllisyytensä isällekin ja myös sen että olisi ollut muka lääkäri, "elvytti" Eerikaa joka ei kuitenkaan enää elpynyt.Kuolisyy oli tukehtuminen.Lakanapaketti oli niin tiukalla ettei lapsi saanut henkeä!!! Lasta oli aiemminkin pahoinpidelty lyömällä, lapsesta oli otettu valokuvia kun äitipuoli oli häntä pakkosyöttänyt!!! MIETTIKÄÄ HEI IHMISET!!!Tämä oli Eerikan 8v. totuus!!!

Tänä aamuna lastensuojelun psykologi sanoi hyvin että tämä johtuu myös yleisestä kasvatuskulttuuristamme suomessa...seuraavalla kerralla kun leikkipuistossa tai kaupassa joku sanoo lapsesi käyttäytyvän huonosti tai ojentaa lapsiasi muuten asiallisesti, niin mieti miten itse suhtaudut siihen? hyökkäätkö leijonaemomaisesti puolustamaan lastasi vai osaatko ottaa kritiikin vastaan oikein?! tämän takia muut eivät välitä kun vanhemmat ovat aiheuttaneet ylilyöntejä kun vieraat "kasvattavat" meidän lapsiamme. ei sitten sanota, ei puututa, ei nähdä eikä ainakaan välitetä.