Yksikin lapsimurha on liikaa

Henna Wessman

/ #251 Re: Re: Re: Re:

01.09.2012 22:56

#206: Ettäkö kuolemantuomio? - Re: Re: Re:

Sä olet ilmiselvästi tehnyt musta jonkun oman profiilin, jonka mukaan olen nuori, idealistinen, sankarillinen, kaikkien pelastaja ja mitä vielä. Kyllä nyt metsään meni. Halusin tehdä jotain, koska tapaus kosketti minua, mikä siinä nyt on niin ihmeellistä? Sitäpaitsi luulenpa, että aika monessa asiassa on tunnetason motivaattori, kuten esimerkiksi omasta lapsestaan huolehtiessa ja epäilen että tunnetason motivaattori on aika tehokas, ilman sitä voit tehdä, muttei asia sinua juuri liikuta, joten tekeminen on sydämetöntä. Toki tarvitaan muitakin motivaattoreita, mutta tunnetason motivaattorissa mikään vika ole. Ja voi kunpa olisikin vielä intoa ja idealismia, kiihkoa, ei, kyllä ne päivät on tässä osoitteessa eletty jo. Minä EN VAADI kuolemantuomiota käsitä nyt, vaan sanon että jos sellaisesta joskus äänestettäisiin esimerkiksi niin kannattaisin, kiinnitä hieman huomiota omiin kiihkoileviin sanankäänteisiisi. Nyt vaan kertakaikkiaan taitaa olla niin että sinulla on syystä tai toisesta jonkinsortin halu halveksia ja pitää minua pilkkanasi, anna mennä. Sinullakin on vapaus päättää kirjoitatko tämän vai et ja minkälaisessa seurassa keskustelet netissä.