Yksikin lapsimurha on liikaa

Hoitaja

/ #335 Samaa mieltä

02.09.2012 16:16

Itse asian pitää riittää motiiviksi adressin allekirjoittamiseen. Liika yksityiskohtien kertominen saa muutkin hullut liikkeelle ja kohta näitä lapsiparkoja löytyy sieltä ja täältä:(

Itse olen Maria G:lle asiasta laittanut sähkäpostia ja paljosta muustakin. Toivon lakiin muutosta myöskin siihen kohtaan, että sairaalasta jatkossa ilmoitetaan suoraan poliisille pahoinpidellyistä lapsista. Sehän on rikos ja sosiaalitoimi ei ole rikosoikeudellinen instanssi. Useat ilmoitukset jäävät sosiaalitoimen harkintaan ja aikaa kuluu samaan aikaan kun lapsi on vaarassa. Samoin toivoin lakiin muutosta sen osalta, että olipa lapsi minkä ikäinen tahansa, hänen reaktionsa tulee ottaa huomioon esim. huostaanottopäätöstä purettaessa.Ihan pieni lapsi ei osaa puhua/kertoa ajatuksistaan. Kehonkieli kyllä kertoo omaa kieltään onko asia hyvä vai ei. Ja jos lapsi itkee, osoittaa se jo sitä, ettei häntä pidä vastoin tahtoaan sinne laittaa.