Yksikin lapsimurha on liikaa

Henna Wessman

/ #436 Moikka!

04.09.2012 11:25

Mä en ole kahteen päivään kerinnyt tänne, koska omassa elämässä on ollut yhtä sun toista ikävää. Sen verran mitä näitä keskusteluja luin, on ilmeisesti keskustelu kääntynyt aika paljolti väkivaltaisen kielenkäytön tiimoille. Itse ymmärrän että syntyy vahvoja kannanottoja, kun aihe on niin karmaiseva. Enkä ajattele niin, että ihminen joka sanoo, välttämättä tekisi. Koitetaan pitää jonkinlainen taso kirjoituksissa, vaikka vihaksi pistääkin. Ja muistetaan kiinnittää huomio siihen ihan todelliseen pahaan mikä ei varmasti ole tällä palstalla kirjoittelijat vaan lapsensa kiduttamalla surmannut isä ja hänen tyttöystävänsä. En usko että kukaan, joka kykenisi samaan on täällä kirjoittelemassa ja kommentoimassa. Nimiä on tullut mukavasti, jatketaan tämä ja ensi viikko vielä samaan malliin niin saadaan adressi täydempänä menemään. Olen miettinyt pieniä muutoksia saatekirjeeseen, koska sosiaalitoimen päätöksiä ja osallisuutta jo jutussa tutkitaan.