Yksikin lapsimurha on liikaa

Loppuu ne "koskas teille tulee lapsia?" kyselyt

/ #447 Yhteiskunnan painostuksen lastenhankintaan loputtava!

04.09.2012 15:45

Suomalainen yhteiskunta painostamalla painostaa lisääntymään, vaikka kaikkien ei TODELLAKAAN pitäisi. Itseä ärsyttää suunnattomasti kyselyt siitä koska olen ajatellut lisääntyä. Käyn töissä, elän vakaassa parisuhteessa, en käytä päihteitä, urheilen jne. Elämä pintapuolisesti ihan täysin kunnossa. Tiedän kuitenkin että en hanki ikinä - huom. en koskaan ikinä milloinkaan mistään syystä - lapsia. Juurikin sen takia että tiedän jo nyt että olisin huono äiti. Tuskin lastani sentään tappaisin, mutta ei minusta olisi äidiksi. En lapsenakaan leikkinyt nukeilla, eivätkä pienet vauvat herätä minkäänlaista lisääntymistarvetta. Juoksen karkuun jos veljeni kysyy haluanko vaihtaa hänen vuoden vanhan tyttärensä vaipan: ei kiitos. Ja sitten minua katsotaan kuin halpaa makkaraa kun ilmoitan etten halua lapsia. Kaikkien ei todellakaan pidä lisääntyä. Ei koiraakaan hankita siksi koska "kaikilla muillakin on". Lopettakaa painostaminen lapsenhankintaan!