Suomen home- ja kosteusvauriosairaille saatava tutkimus ja hoito

Engl. wikipediasta apua "Questran"-hakusanalla

/ #39 Terveyskeskukseen kysymään Questrania vaan

16.09.2012 14:49

Kun osaat yhdistää oireesi ympäristöaltistukseen esim. työpaikkasi homekorjauksen epäonnistuneeseen pölynhallintaan ja homealtistumaasi ja kertoa tästä lääkärille mahdollisine MCF-homesaneerausaine altistuksinesi, pitäisi Questran -resepti liietä terveyskeskuksesta! Yksi vatsavaivoihin kirjoitettu paketti jauhetta maksaa 18,52 euroa Kela-korvauksen jälkeen ja saattaa parantaa pahimmat oireesi.Itse olen ollut kuurilla turvallisesti kahden paketin ajan. Toki hoitoon kuuluu uuden altistuksen välttäminen. Tämän jälkeen hoito saattaa jatkua pienemmällä ylläpitoannoksella, mutta toimii! Hoidon aikana on 6 t lääkkeen oton jälkeen täydennettävä A,D,E ja K-vitamiinivarastoja ja ainakin magnesiumia ja kalkkia ja nautittava paljon vettä, miel. suodatettua, koska vesi on yksi altistuskanava ruoan ohella. Sokerien, hiivan ja viljan (gluteiini), perunan ja porkkanan (liika tärkkelys)välttäminen auttaa myös hoidossa. Myös kropan emäksisöinti esim. sitruunaruususuolavettä nauttimalla auttaa puhdistusta.