Turkistarhaus kiellettävä!

Miettikää jos joku haluaisi tehdä juuri sinun elinkeinon laittomaksi, koska se on sen mielestä vääri

/ #571 Kettutyttöjen elinkeino laittomaksi

16.09.2012 23:23

Mietityttää, että mitähän tuumaisivat kettutyttöset jos heidän elinkeinoaan alettaisiin tekemään laittomaksi vaikka sen takia että yksi samaa elinkeinoa harrastava on jotain mokannut? Koko turkistarhaus ei nähdäkseni ole elämääni mitenkään vaikuttanut ja tuskin tulee vaikuttamaankaan. Mieleen on kylläkin tullut hankkia jostain oikein ökyturkis ja ruveta se päällä pyörimään kettutyttö piireissä, alkaa nimittäin tämä jatkuva vinkuminen ottamaan sen verran päähän. Ja jos turkistarhaus kielletään vaikkapa USA:ssa ja euroopassa, niin se siirtyy itärajan tuolle puolen kokonaan, esim venäjälle ja kiinaan joihin verrattuna turkistarhaus suomessa tai euroopassa on kuin luksusta. Verrataan vaikka näin: turkiseläimet venäjällä ja kiinassa=sossun luukulla roikkuva pummi, ja suomen ja euroopan turkiseläimet=20 huvilaa omistavava multi miljonääri.

Aktivistit selkeästi unohtaa sen ongelmapesän; itämaat