Australian maahanmuuttopoliittinen linja Suomeenkin

Vieras

/ #7 Aderssi on erittäin ajankohtainen

08.01.2011 19:49

Politiikka Suomessa polkee veronmaksajien oikeuksia ja nykyinen hallitus antaa verovarat mielellään vaikka venäläisille sienikurssin vetäjille ja somalipojille, sen sijaan, että yhteisillä verorahoilla turvattaisiin oman maan kansan etuja.Sama kebap-baari tai pitseria saa peräkkäin useita starttirahoja valtiolta, kun maahanmuuttajat vaihtavat baarissa työntekijästä yrittäjäksi ja yrittäjästä työntekijäksi ja päinvastoin, mutta suomalainen saa tehdä anomusta anomuksen jälkeen ja kaikki evätään.Tampereella somalipoika unohti taksiin (millähän varoilla ajoi?)kirjeen, jonka taksikuski käännätti suomeksi. Kävi ilmi, että kirje oli tarkoitettu Somaliassa olevalle perheelle. Kirjeessä oli kehotus tulla perheenjäsentenkin Suomeen sillä: "Minullakin on täällä kaksi työnantajaa, Kela ja sosiaalitoimisto".! Katsokaapa maahanmuuttajien vaatetusta. He kävelevät uusissa farkuissa ja tennareissa puhuvat kännykkään, ajavat taksilla ja kaikki heille maksetaan meiltä perityistä veroista. Osa tulee Suomeen niin, että heillä ei ole mitään aikomusta tehdä mitään täällä, paitsi vetelehtiä. Nykyinen hallitus ei katso sitä mitä Saksalle on tapahtunut ja Ruotsille, niiden suosiessa maahanmuuttajia. Kaikenlaisia vakuutuspetoksia suunnittelevia kiihkoilijoita tänne elätettäviksi haalitaan muualta, mutta suomalaisen eläkeläisen hiljainen eutanasia toteutetaan heti, kun siihen tulee tilaisuus, ettei hän ehtisi käyttää hänen omasta palkastaan hänen työelämässä ollessaan lain varjolla perittyjä eläkemaksuja. Alas nykyinen luikuripolitiikkahallitus!  Tilalle vapaa demokratia Sveitsin malliin ja Austaralian esimerkki maahanmuuttopolitiikassa sen lisäksi.