Rekisteröikää Lapsiin Sekaantuneet ja Siitä Tuomitut Pedofiilit Suomessa

Anonyymi

/ #62 Tietämättäni 24 vuotta pedofiilin vaimona

09.01.2011 11:29

5 vuotta avioeron jälkeen toinen kaksostytöistäni kertoi isän käyttäneen häntä hyväksi niin pienestä, kuin hän jaksaa muistaa. Paikkakunnalla, jossa asuimme oli liikkeellä pedofiili, joka onnistui aina livahtamaan pakoon. Asiasta puhuttiin ruokapöydässä ja siunailin tuota kauheutta ääneen lasteni ja mieheni läsnä ollessa. Eipä käynyt mielessä, että asiaan mahdollinen syyllinen, joka silloin tuntui olevan minusta ja lapsistani hyvin kaukana, istuikin samassa ruokapöydässä. Hänen reaktionsa kylläkin jäivät mieleen ja ihmetyttivät jo tuolloin. Pedofiili on niin ovela että hän kykenee harjoittamaan addiktiaan terveiden edessä aivan huoletta ja esittämään kunniallista kansalaista. Lähiomaisetkaan eivät voi hulluimmissa kuvitelmissaan ymmärtää, että he asuvat kenties psyykkisesti häiriintyneen ihmisen kanssa, joka vie jatkuvasti viattomilta lapsilta oikeudet kunnialliseen ja oikeita arvoja kuinnioittavaan elämään. Jokainen pedofiili, tai sellaiseksi epäilty tulisi panna tarkkailuun ja kun asia on todistein selvä, heitä ei saa päästää vapaaksi, koska tuo mielen syöpä ei parane koskaan ja on aina vaara terveille lapsille.