Raahen löytöeläinkodin puolesta

Raahe

/ #1 Kokous löytöeläinkodin puolesta

11.08.2007 11:41

Raahenseudun eläinsuojeluyhdistyksen toiminta uhkaa loppua ja Raahen Löytöeläinkoti sulkea ovensa, jotka jo seitsemän vuotta ovat olleet kodittomille kissoille avoinna. Seitsemän vuotta arvokasta työtä on nyt vaarassa valua kyynelinä poskilta!

Eläimistä välittävä joukko ihmisiä on vaatinut eläimille vielä yhden mahdollisuuden. Kokoonnumme Löytöeläinkodilla keskustelemaan ja etsimään yhdessä ratkaisuja. Kokous on samalla myös virallinen, ja siinä valitaan yhdistykselle uusi hallitus, jotta toimintaa pystytään jatkamaan. Myös talousasiat käydään läpi ja katsotaan miltä pohjalta Löytöeläinkodin toimintaa voidaan jatkaa eteenpäin. Mikäli ratkaisua ei löydy, joudumme surullisin mielin tekemään tuon lopullisen päätöksen. Sulkeutuvatko nuo ovet joista niin moni kissa on lähtenyt uuteen hyvään kotiinsa?

Yhdistys esittää kissanturkinlämpöisen toiveen, että Sinäkin saapuisit paikalle tähän hätäkokoukseen. Yritetään yhdessä pelastaa eläinsuojeluyhdistyksen toiminta Raahessa! Löytöeläinkodin toiminnan lisäksi yhdistyksen tärkeä tehtävä on levittää tietoa eläinten suojelusta ja oikeasta kohtelusta. Voimmeko antaa tämän työn kuihtua ja sammua seudullamme aikana jolloin lemmikkejä otetaan koteihin yhä enemmän ja enemmän?

Hätäkokous pidetään Raahen Löytöeläinkodilla, museonrannassa, vanhalla paloasemalla, maanantaina 13.8. klo 18.00.

Ihmisiä tarvitaan mukaan ideoimaan, toimimaan ja auttamaan. Sinunkin panoksesi on tärkeä! Jos et voi olla toiminnassa mukana, tule siltikin kuuntelemaan. Jo pelkkä läsnäolosi kannustaa muita.

Kaikki ovat sydämellisesti tervetulleita! Ota myös ystäväsi mukaan! Saapumalla paikalle voit vaikuttaa asioiden kulkuun!