Ei mausteita tai ruokaa lääkeluetteloon

Pahoillaan jos näin käy!

/ #40

12.11.2012 16:02

Tuossa adressissa voisi todellakin lukea mitä tämä aloite tarkoittaa tavan kuluttajan kannalta. Kaikki ei jaksa lukea näitä kommentteja!
Vain alalla olevat tietävät mitä tämä tarkoittaa. Se on kumma ettei kukaan informoi mediaa! Vai ovatko nekin lääketehtaiden mannekiineja? (tietysti saavat isot rahat lääkemainoksista, ja ovat siksi puolueellisia)
Siinävaiheessa kun joku rohdos menee apteekkiin, sen myynti käytönnssä loppuu. Ei apteekkeja kiinnosta ns luonnon rohdoksia myydä. Synteettisiä lääkkeitä haluavat myydä, koska niissä pyörii suuret rahat. Eikä nekään aina niin tutkittuja ole kuin haluavat väittää. Etenkin lääkkeiden yhteysvaikutuksia toisiin ei aina tiedetä.
Ja onhan se uskomatonta jos tavalllisten yrttienkin myynti kiellettäisiin. Mihin se perustuu, että meillä täällä Suomessa pitää olla tiukemmat määräykset itsehoidon suhteen kuin muualla euroopassa? hirveää rahan tuhlausta tälläinen organisaatio tämän uudistuksen ympärillä.
Annetaanko me oikeasti Lääketeollisuuden hallita elämäämme. Ei niitä kiinnosta ennaltaehkäisy sairauksissa, suurempi Bisnes on hoitaa sairauksia ja mielellään niin että yhdellä lääkkeellä hoidetaan yhtä sairautta, mutta onneksi tulee vielä lääkkeen sivuvaikutus johon tarvitaan uusi lääke jne. Ja tämä etuhan on yden maailman parhaan bisneksen etu!
Lääketiede on arvokas asia, ja lääkkeitäkin tarvitaan, mutta miksi meiltä halutaan kieltää itsehoito ja ennaltaehkäisevä itsehoito!