Pro Puijo - Puijon vanhojen metsien puolesta

/ #21 Re: MATKUS GOLF

09.12.2012 19:47

#20: HESE - MATKUS GOLF

Niin, miksi yrittää rakentaa golfkenttää Puijon alueelle, mistä kuitenkin syntyy valituskierre, koska ymmärtääkseni suurin osa kuopiolaisista sitä vastustaa. Monta kertaa parempi vaihtoehto on ryhtyä suunnittelemaan hienoa golfkenttää (ja monikerroksista parkkitaloa) Matkuksen alueelle ja lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Nyt valitetaan, ettei Matkuksessa ole tarpeeksi parkkipaikkoja, onpa jopa epäilty, että kävijämäärä alkaa hiipua, kun sesonkiaikana ei ole varmaa, saako autonsa pysäköidyksi sinne. Tällöin ei viitsitä lähteä ollenkaan ostosparatiisiin. Se olisi todella vahinko.

On  hienoa, että IKEAn kylkeen tuli IKANO. Vastaanotto on ollut mahtava. Kuopio kiitää nousuun. Tätä kannattaa takoa, kun rauta on kuumaa. Villeissä unelmissa on jo ajatus Matkuksen alueelle rakennettavasta hotellista, minne myös venäläisturistit saapuisivat - sekä ostoksille Matkukseen että golffaamaan. Hyvä! Ja Kuopion Liikenne voisi sesonkiaikana laittaa Matkukseen tiheämmät bussivuorot, liikennöitsijällekin koituisi monipuolisesta Matkuksen alueesta etua.