Stop eläinsuojeluterrorismille.

Vieras

/ #81

25.01.2011 17:11

Make my day, alan olla jo väsynyt kaltaisiisi jankuttajiin. Lihassa on monta tärkeää ravintoainetta, mutta niin on kasvikunnassakin. Ihminen ei tarvitse lihaa mihinkään.

Pyytäisin myös, että kun esitän näitä kysymyksiä, et lähtisi heti solvaamaan järjenkäyttöäni - esitin kysymyksen, jota sinä et ilmeisestikään ole koskaan punninnutkaan, koska et halua yrittääkään antaa vilpittömään kysymykseeni mielekästä vastausta, vaan pakenet tuohon puberteettiseen mölinään. Jos kuitenkin viittauksesi aneemiseen maailmaan, sairastuparuuhkiin ja työttömyyteen ja köyhyysrajoihin oli hento yritys argumentoida, toivoisin että yrittäisit vähän paremmin.

Kenelle kaikkien tuottajien tuotetut härkäpavut ja öljyhamput myydään? Sopisiko kuluttaja? Siinä tietysti riittäisi kuluttajallakin skarpattavaa, jotta niistä 80 vuodessa syötävästä eläinkilosta (per naama) voitaisiin edes osa korvata jollakin muulla kuin eläinperäisellä proteiinilla. Eikä tarvitsisi jankuttaa, kuinka se "liha vaan on niin hyvää".