Pudasjärven koulukeskuksen paikka

/ #17 Re: Kuunnelkaa

12.12.2012 20:57

#13: Kärsinyt oppilas - Kuunnelkaa

Jos jossain Kiimingissä on hypätty kaivoon, niin miksi me mentäs perässä sinne? Meillä Pudasjärvellä kun on maita ja mantuja muuallakin kuin joen ja valtatien kulmauksessa mihin koulua hampaat irvessä ahtaa. Ihmettelen noita vimmaisia kommenttejasi tuon koulun tiimoilta. Ei ole kouluhankkeen viivyttämistä jos ottaa asiallisesti kantaa suunnitteilla olevaan hankkeeseen, varsinkin kun tässä tapauksessa on sijoitusvaihtoehtoja edelleenkin useampiakin. Demokratiaan kuuluu että asioihin voi ja pitääkin ottaa kantaa (jos ne sitten mitään auttavat, katsellaan sitten seuraavissa vaaleissa). Ainakin minun veroeuroista ja pitäjämme lapsista tässä kouluhankkeessa on kyse. Miksi sinun mielestä Ankkalinnan tontti on se ainut ja oikea???? On tullut jo selväksi että jossain Kiimingissä on tehty koulu juuri noin huonolle paikalle mitä täälläkin nyt kouhotetaan, mutta miksi meillä pitäs tehdä juuri samoin kuin juuri Kiimingissä on tehty, kun meillä on koululle selkeästi tilavempia ja käytännöllisempiäkin vaihtoehtoja. Jos haluaa että lapsensa käyvät koulua joen ja valtatien kulmauksessa, niin Kiimingissä on siihen jo olemassa oleva vaihtoehto, kannattaako enää toista rakentaa?

Yksi vaihtoehtohan on se että tehdään Ankkalinnan tontille yksityinen koulu, jolloin sinne saavat lapsensa tuoda ne jotka sitä paikkaa yli kaiken rakastavat, vaikka Kiimingistä asti; kohtuutonta korvausta vastaan!!!!!!