VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

vaeltaja

/ #4977

14.12.2012 21:34

Niin. Vaikka tässä toistan itseäni, voisiko mahdollisesti joku suojelija vastata, että onko se nyt ihan totta mitä Metsästäjä lehdessäkin väitettiin, että suden ja koiran risteytyminen ei haittaa. Silloinhan koirankin jalostaminen olisi turhaa, jos ne toivotut ominaisuudet ei siirry seuraaviin sukupolviin. Minä en nimittäin usko etteikö esim. ihmispelko häviä juuri tällä tavalla. Jos se on niin vaaratonta, niin ajatelkaa, että voidaan nähdä vielä sekin päivä kun susi ajaa jänistä ja haukkuu. Suojelijoiden mielestä se on tietysti lajille ominaista käytöstä, että ei muuta kun sitten passiin.Tarvittaiskohan tutkijoillekin jonkinlainen maalaiselämän harjoittelujakso, missä ruoka pitäis ottaa luonnosta, ja itse kasvatetuista eläimistä. Kasvissyöjäksi ei maaseudulla voi heittäytyä, sillä eläinproteiinien puuttuessa ne korvataan nytkin enimmäkseen ulkolaisilla tuotteilla mitä maalaiset eivät saa pitkien matkojen takaa. Ei silti, jos proteiinit puuttuu pitkän aikaa niin ei niillä lihaksilla saakkaan kiinni enää mitään saalista.