Orjatyöt ja orjuus lakkautettava Suomessa

HESE

/ #5 Työntekijät ja opiskelijat ammattiliittoon !

10.01.2013 16:45

Liittykää heti alan ammattiliittoon jo opiskeluaikana ja työskenenlkää tai opiskelkaa 8-10kk. (liitosta riippuen) liiton täysjäsenyyden saavuttamiseksi ja hakekaa liiton asianajajien avustuksella riistäjältä rahanne takautuvasti korkoineen pois. Myös sitäkin varten ne liitot ovat olemassa, sen jälkeen teidän ei koskaan enään tarvitse tehdä palkattomasti tai liian pienellä palkalla töitä. Palkasta pidätettävä liiton maksu n.1-2% bruttopalkasta on verovähennys kelvollinen, eli saatte maksun takaisin verotuksessa ja työttömänä saatte vielä ansiosidonnaisen työttömyyskorvauksen ja muita liiton etuja, kuten jatko-opiskelu tukea ym. ym. ym. Elkääkä antako periksi, koska ne rahat on teidän. Jokaisen ammatti alan liitoista löytyy tarkempaa tietoa netistä. Minuakin yksi lökäpöksy yritti huijata, mutta liiton avustuksella se loppui nopeasti ja omani sain korkoineen takaisin ja korvaukset päälle. Että KOKEMUSTA on. Suosittelen.