VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Sushukka

/ #5074 Kaksinaismoralismi jyllää taas!

23.01.2013 15:35

Ootte te metsästäjät veikeitä tyyppejä. Kirkkain silmin väitätte itsänne lainkuuliaisiksi kansalaisiksi. No, mitäs sanotte tästä:
"Jahdissa on käytetty muun muassa moottorikelkkaa ja viestintävälineitä. Jahtiin osallistuneet ovat kaikki kokeneita metsästäjiä ja erämiehiä. Lisäksi tämän tutkinnan yhteydessä on käynnistetty esitutkinta muutamista ampuma-aserikoksista."

Tälläkin palstalla on moneen kertaan väitetty että Suomessa ei salametsästetä susia. Että se väite on "viherpiiperöiden" propagandaa. Lisäksi kaaliinne ei millään uppoa se että joku voi tyytyväisenä asua maalla susialueella. Kuten meidän perhe. On lapsi, koiria ja lampaita. Eikä ole katuvaloja. Eipä ole susista harmia meille ollut vaikka pimeälläkin lenkkeillään.

Todistetusti yli sataan vuoteen susi ei ole käynyt lapsen saati aikuisen kimppuun. Sen sijaan vuosittain kuolee tieliikenteessä noin 300 ihmistä ja tuhansia loukkaantuu ja vammautuu:http://www.hs.fi/kotimaa/Tieliikennekuolemat+k%C3%A4%C3%A4ntyiv%C3%A4t+kasvuun/a1305552417403
Se ei kuitenkaan tunnu pelottavan ketään.

Lasten pahoinpitelyjen ja seksuaalisten hyväksikäyttöjen määrä kasvaa vuosittain: http://www.nuotta.com/torkea/pahoinpitelyt-ja-muut-vakivaltarikokset-lisaantyneet-vuonna-2011
Sekään ei tunnu pyssykansaa hetkauttavan. Ei, kyllä se susi vaan on vaarallinen!

Kaiken lisäksi keskuudessamme on kyllä paljon muita eläimiä jotka tappavat ihmisiä, vaan ei ole iso paha susi joukossa!

Sitten poraatte koulukyydeistä. Tosiasia on kuitenkin että niitä koulukyytejä järjestetään ihan ilman susiakin. Jokainen lapsi on oikeutettu koulukyytiin, mikäli matka kouluun on yli 5 km:http://www.laaninhallitus.fi/lh/etela/siv/home.nsf/pages/D63E69DBE42EEE34C2257073004017A0?opendocument
Jotkut kunnat myöntävät koulukyydin alakoululaisille (1.-3. luokka) jos koulumatka on yli 3 km. Eli ei ole koulukyydit susista kiinni! Lisäksi vanhemmat kuskaavat muutenkin lapsiaan kouluihin susittomillakin alueilla, vaikka kävelymatkaa ei olisi kuin sata metriä. Ettei vaan pikku kullannuput rasitu liikaa. Sehän olisi vallan pahasta jos lapsi raukka oppisi vaikka kävelemään...

Samaiset vanhemmat jotka poraavat susista ja niiden pelkäämisestä, päästävät lapsensa iltaisin ja öisin kylille norkoilemaan ja tekemään pahojaan mutta se ei vanhempia huoleta yhtään että mitä siellä tapahtuu.

Te metsästäjät jotka täällä uhkailette tappavanne kaikki eteenne sattuvat sudet ja jakelette tapponeuvoja, olette KUNNIATTOMIA, SÄÄLITTÄVIÄ SELKÄRANGATTOMIA tyyppejä! Yksikään itseään ja muita kunnioittava metsästäjä ei mielipiteisiinne yhdy. Susista ei ole pakko pitää, mutta lakeja pitää noudattaa siitä huolimatta!