Kansalaisadressi telakkateollisuuden turvaamiseksi Suomessa

Konkaridemari

/ #295 Re: Politiikot pilaavat kaiken

29.01.2013 19:48

Valitettavasti vanha ay-aktiivikin alkaa menettää uskonsa ns. Vanhoihin puolueisiin.
Vasemmistoliitto ja SDP eivät enää edes kykene, tai mikä hirvittävintä , enää edes halua huolehtia työläisten ja teollisuustyön eduista.
Perinteinen pääoman ja omistamisen airut, Kokoomus taas on muuttunut täysin linjattomaksi ja todellisuudesta ja elämän realiteeteistä irtautuneeksi fantasiapuolueeksi.

On todella säälittävää seurata tämän telakkakeskustelun tiimoilla annettuja kommentteja ja lausuntoja eri miinisterien suista.
Ei voi olla kuin syvästi pettynyt siihen kyvyttömään ainekseen, joka hallitukseen on valittu.
Tietysti me äänestäjät olemme osasyyllisiä siihen keitä eduskuntaan olemme äänestäneet, mutta se, että halitukseen on valittu nämä nykyiset valopäät ei suoraan ole meidän syytä. Näin epäpätevää hallitusta Suomessa ei ole ollut kenties koskaan aiemmin. Näytöt puhuvat puolestaan:
Kreikan taloussotkujen kanssa pelleily. Naurettavuuksien esittäminen kuntauudistusesityksissä, Oasiksen rahoituksen täydellinen möhliminen ranskalaistelakan eduksi ja nyt viimeisimmät sammakot sote-uudistukseen liittyen tämän älynjättiläisen Maria Kuseeniinaan suusta. Hallituksella ei tunnu edes olevan minkäänlaista itsekritiikkiä, kun päästää tällaiset hölmöläiset julkisuuteen antamaan lausuntoja.

Ei tässä voi olla minkään puolueen toimintaan tyytyväinen.
Omaan puolueeseeni ja sen puheenjohtajaan pikkurouva Urpilaiseen olen kaikkein pettynein.