Vainoaminen ja seuraaminen 24/7 sekä kotirauhan rikkominen nk GS saatettavaksi erityistarkkailuun

Vainoaminen eli kiusaaminen tarkoituksella jopa valtion toimesta siten, että tällaiseen gang stalkkaukseen osallistuvan supon, poliisihallituksen poliiseineen, sosiaalitoimen, Avin, Eviran, kunnanjohtajien ja satunnaisten kuntalaisten sekä supon "rahoittamien" laitapuolen kulkijoiden toiminta kotirauhan rikkomisessa ja kansalaisen aktiivisessa häirinnässä ja jopa lavastusten järjestämisessä altistetaan ERITYISEN SYYTTEEN ALAISEKSI JA ERITYISEN TUOMION ALLE SITEN, että gang stalkaukkseen osallistuva henkilö tai taho eli perppi tuomitaan välittömästi sakkoihin ja vankeuteen tällaiseen toimintaan todistetusti liittyessään.

Gang Stalkkaukseen todistetusti liitetty virkamies erotetaan virastaan, saatetaan vähintään 10 000 e sakkorangaistuksen maksamiseen ja altistetaan vankilatuomiolle, minkä pituus vaihtelee gs -toimen haitallisuudesta riippuen 1- 12 v vankeusragaistuksiin.

Gang Stalkkaukseen ja lavastuksellisiin kiinniottoihin, huumelavastuksiin, oikeuden halventamiseen väärin todisteluin ja oikeuden tai muiden asiakirjojen väärentämiseen syyllistyneet poliisit vangitaan välittömästi ja altistetaan erittäin suurille sakkorangaistuksille alkaen 50 000 e.

Lakimme kieltää kotirauhan rikkomisen ja vainoaminen on ollut rikosoikeudellisesti laitonta v:sta 2016 lähtien. On aika saattaa nämä ym tahot vastuuseen laittomasta häirinnästään, asiakirjaväärennöksistä ja lavastuksista tarkoituksenaan saattaa yksilö ja hänen perheensä erittäin heikkoon asemaan yhteiskunnassa. Nämä tahot tuhoavat tarkoituksella hyvien nk normiperheiden elämää ja kuluttavat valtion varoja jopa miljoonia euroja per TI (vainottu, targetted individual) sekä heittävät kankkulan kaivoon esim.lääkärikoulutuksen käyneen TIn valtion varoin käymänsä opiskelun ammattiinsa.

On tullut aika saattaa rikolliset vastuuseen tekemisistään.

On tullut aika avata verhot ja näyttää kaikille, millainen systeemi meitä oikeasti "PALVELEE".

Zibelina Kirsi Armassalo    Ota yhteyttä adressin tekijään