AVOIN VETOOMUS VENLANTUVAN PUOLESTA

Adressi luovutettu Tampereen kaupungille 23.8.2016

2016-08-23 19:23:09

Tiedote adressin allekirjoittaneille

Nimien keräys Tampereen Hervantalaiset ry:n ja Venlantuvan puolesta loppui tänään, 23.8.2016, koska apulaispormestari Mikko Aaltonen vieraili Venlantuvalla Etelä-Hervannassa, Tampereella, ja tällöin saimme tilaisuuden selvittää asukasyhdistyksen ja Venlantuvan tilannetta hänelle, ja luovutimme adressin, johon saatiin kuukaudessa kerättyä 250 nimeä, kun lasketaan yhteen paperiversioiden nimet, ja verkkoversiosta saadut nimet. Tilaisuudessa kävi myös Hervannan Sanomien toimittaja kuvaamassa ja kirjoittamassa muistiinpanoja, joten tästäkin tulee juttua HerSa-lehteen.

Venlantuvalla on nyt Tampereen kaupungin kanssa Venlantuvan toimitilasta toistaiseksi voimassa oleva vuokrasopimus, jossa on kuukauden irtisanomisaika. Syyskuussa vuokran rahoitus järjestynee, mutta kaupungin tuki jatkossa on vieläkin epävarmaa, koska tapauksessa on monia tahoja, joiden kanssa Tampereen Hervantalaiset ry. asukasyhdistyksen pitää neuvotella ennenkuin tehdään mitään varmaa. Kehotan teitä mahdollisimman monia adressin allekirjoittaneita olemaan syksyn mittaan yhteyksissä Tampereen kaupungin päättäjiin suoraan, jotta jatkorahoitus asukasyhdistykselle järjestyy! Seuratkaa tilannettamme Hervannan Sanomista, linkki siihen tässä:

Hervannan Sanomat - näköislehti verkossa

Lämmin kiitos asukasyhdistyksen asian edistämisestä teille kaikille Tampereen Hervantalaiset ry:n ja Venlantupalaisten puolesta!

Aila Hokkanen,

adressin toimeenpanija, viestinnän vastuuhenkilö, Tampereen Hervantalaiset ry.

vapaa toimittaja/taidegraafikko, Maan ystävät ry:n jäsen

Aila Hokkanen, Hervanta, Tampere ja Anja Nummela, Hervanta, Tampere

Tärkeä tiedote adressin "Avoin vetoomus Venlantuvan puolesta" allekirjoittaneille

2016-08-22 17:43:08

Tiedote: adressin luovutus lähestyy!

Tiistaina, 23.8. 2016 saapuu Tampereen kaupungin apulaispormestari Mikko Aaltonen käymään Tampereen Hervantalaiset ry.n toimitiloissa, Etelä-Hervannan Venlantuvalla, ja adressimme luovutetaan silloin hänelle. On siis ainoastaan kuluva ilta, 22.8. aikaa allekirjoittaa adressi verkossa. Paperisena ehtii vielä allekirjoittaa todennäköisesti tämän adressin aikaisin tiistain aamupäivänä, ja adresseja on levitetty Hervannan apteekkiin, os. Insinöörinkatu 38, ja Viialan Kotileipomoon, os. Lindforsinkatu 2, Hervanta,  sekä tietysti Venlantuvalle, os. Teekkarinkatu 5 B, jossa varmimmin saa allekirjoituksen tehtyä.

Tämän vuoksi pyydän tämän adressin allekirjoittaneita jakamaan tätä adressia vielä tänä iltana viimeisen kerran, jos ehditte.Lämmin kiitos Tampereen Hervantalaiset ry:n toiminnan edistämisestä sinulle, joka olet jo allekirjoittanut tämän vetoomuksemme.

Huomautan vielä, että minulle esitettiin Facebookissa epäilyjä, että hyödyn ja teen tässä omaa bisnestä jotenkin, mutta nämä ennakkoluulot eivät pidä paikkaansa. Vaan koska mielestäni asia on niin tärkeä, ja tiedän, että asukasyhdistyksen kulttuuritoiminnan täytyy voida jatkua hervantalaisten viihtyvyyden hyväksi, olen tehnyt ilmaista työtä kaikkien hervantalaisten puolesta. Adressi-idean keksijä on Mia Estelle Lotta, Hervannan sos.dem. puheenjohtaja, ja kaikki kunnia hänelle,  - ja minä olen vain adressin toteuttajana.

Aila Hokkanen, Hervanta, Tampere

aluevaltuutettu, vapaa toimittaja, taidegraafikko

Aila Hokkanen, Hervanta, Tampere ja Anja Nummela, Hervanta, Tampere, Pekka Haapoja, Tampereen Hervan

Tiedote "Avoin vetoomus Venlantuvan puolesta"-adressin allekirjoittaneille

2016-08-17 19:05:11

Tiedote adressin allekirjoittaneille 17.08.2016

Viimeisimmät uutiset Venlantuvalta tänään: tulevana tiistaina, 23.8. iltapäivällä toivon Tampereen Hervantalaiset ry:n puolesta runsasta mukanaoloanne Venlantuvalla, sillä apulaispormestari Mikko Aaltonen on tulossa pistäytymään Venlantuvalle iltapäivällä noin klo 13, ja silloin pidetään myös ylimääräinen musiikki-iltapäivä Venlan Veikeät-orkesterin tahdissa. Tervetuloa kaikki viihtymään ystävienne kanssa!

Tuleva tiistai voi olla aika ratkaiseva Venlantuvalle? Sillä samaisena tiistai-iltana klo 17.30 alkaen on myös tärkeä yleisötilaisuus Tampereen kaupungin valtuustosalissa kaupungin talousarviosta; myös Mikko Aaltonen lienee paikalla?

Lisätiedot linkistä:

Suora lähetys valtuustosalista - klikkaa tätä antamaani linkkiä, jos et pääse paikalle seuraamaan yleisötilaisuutta.

Hervannan Sanomat, näköislehti, uusin numero, josta löytyy pikku-uutinen adressistamme, ja linkki siihen, lue linkistä uusin näköislehti:

Hervannan Sanomat: Venlantuvan puolesta kerätään adressia Tampereen kaupungille

ystävällisin terveisin,

Aila Hokkanen, Hervanta, Tampere

adressin toimeenpanija, vapaa toimittaja/taidegraafikko, kansalaisaktivisti,

Maan ystävien jäsen

Aila Hokkanen, Hervanta, Tampere ja Anja Nummela, Hervanta, Tampere