Ei Destian kalliokivilouhimoa Keravan luonnonkauniiseen Jokivarteen

Destia on 25.08.2020 ilmoittanut hakevansa ympäristölupaa perustaakseen kalliokivilouhimon Keravan luonnonkauniille reunuskallioille Jokivarressa jopa 10 vuodeksi. Lähimpään taloon ja sen talouskaivoon on matkaa 160 m, 500 metrin säteellä on 32 omakotitaloa ja mm vanhusten hoitokoti. Keravan kaupungin kaavoitusjohto on myötämielinen hankkeelle ajaakseen Yleiskaava 2035:n suunnitelman työpaikka-alueesta läpi tasoittamalla tällä tavoin kalliot pois laajalta alueelta, vaikka yleiskaava itse ei salli ympäristöä haittaavaa teollisuutta alueelle. Kauniin virkistysalueen menetys, sietämätön melu, terveyshaitallinen pöly ja raskas kuorma-autoliikenne ei näy painavan mitään.

Keravan Jokivarren omakotiyhdistys ry (www.keravanjokivarrenoky.fi)vetoaa kaikkiin luonnon ystäviin, että tälläinen mieletön kalliokivilouhimon hanke estetään. Tule mukaan estämään allekirjoittamalla tämä adressi.

Ilkka Kianto, Keravan Jokivarren omakotiyhdistyksen puheenjohtaja    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Ilkka Kianto, Keravan Jokivarren omakotiyhdistyksen puheenjohtaja voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko kouluissa olla viikoittainen kasvisruokapäivä?