Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

tero p.

#5485 Re: Re: Re:

02.04.2013 09:37

#5478: - Re: Re:

Olet vähän epätarkka. VT/UT aivan oikein, suhtautuvat homoseksuaaliseen käytökseen nihkeästi. Homo/lesbosuhteesta siellä ei puhuta sanallakaan. Siis jos tarkkoja ollaan, Raamattu kyllä kieltää homoseksuaaliset aktit, mutta ei minkäänlaista homoseksuaalista parisuhdetta.

 

Ehkä saivartelen kun totean että vain aktit ovat kiellettyjä, mutta mielestäni luet Raamattua tarkoitushakuisesti, epätarkasti ja väärin.

 

Toisaalta on aivan sama mitä siellä Raamatussa sanotaan, minä en ole kannattamassa Suomen lainsäädännön perustamista Raamatulle, eikä kenenkään muunkaan sitä tulisi tehdä.

Vastaukset


Vieras

#5488 Re: Re: Re: Re:

2013-04-02 09:43:06

#5485: tero p. - Re: Re: Re:

Room.1 luku.

"miesten kanssa makaavat miehet" jne..eipä ole merkitystä että onko irto vaiko pysyvämpi suhde, samaa saastaa kaikki tyynni. Saivartelusi on aivan tarkoitushakuista.

 

Avioliitto on asetettu miehen ja naisen välille, "mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi" Kiitos Jumalalle kauniista luomistyöstä sen kaikessa rikkaudessaan! :)

 

 

urpot ohoi !

#5492 Re: Re: Re: Re:

2013-04-02 09:53:14

#5485: tero p. - Re: Re: Re:

Hyvä Tero P.

Todella viisasta puhetta.

Enempää ketään tiettyä ihmisryhmää mollaamatta, vaan näin yleisesti tämänkin ketjun perusteella, on täysin totta että raamattua luetaan tekopyhästi, sieltä nostetaan jalustalle vain omaa henkilökohtaista mielipidettä korostavia kohtia. Eipä kukaan kristitty täällä huutele että kuinka kaikki raiskatut naiset tulisi kivittää kuoliaaksi koska raamattu näin kehoittaa.

 

Uskontoja on monia, missään ei sanota tai todeta että kristinusko olisi muita uskontoja parempi. Suomessakin on lukuisia eri uskonnon edustajia, joten parasta aivan kaikille olisi pitää laki ja uskonto erillään. Homoille tulisi ilman muuta saada avio- ja adoptiolupa- pappi sitten itse päättäkööt siunaako liittoa kirkossa. Jos ei, homot voivat mennä avioon sitten maistraatissa.

taku

#5559 Re: Re: Re: Re:

2013-04-02 14:48:03

#5485: tero p. - Re: Re: Re:

En minätuota saivarteluksi sanoisi eräällä tavalla sivuat samaa asiaa mistä minä olen puhunut.Nimittäin on yksi juttu tuntea seksuaalisia impulsseja ja toinen juttu toteuttaa niitä.Lisäksi voidaan keskustella myös siitä mitä seksuaalisuus on.Sitä minä en pidä syntinä jos tuntee jotain impulsseja tai mielihaluja enkä sitä että asuu samassa asunnossa jonkun kanssa.Tuon kohdan älköön mies maatko miehen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan voi ymmärtää myös viittaavan anaaliseksiin.On todela hyvä kysymys mikä yleenä lasketaan seksuaaliseksi teoksi.