Teretulemast susihukka- Mielipiteen ilmaisu

Kommentoitu viesti

suvi

#51 -> entinen nurmijärveläinen

14.04.2013 18:14

kuuleppa sinä eks nurmijärveläinen! Järki käteen! Lassie ei ole koirarotu. Mutta silti,älä jätä lemmikkiäsi hoitamatta kun ja jos läheisyydessä elelee "hurja" petoeläin! Täytyy olla järki kadoksissa jos koiran yksin jättää. Ja muutenkin naurettavaa tekstiä! Olen tavannut suden pariinkin otteeseen,jopa PENTUKOIRANI kanssa... Ja kaskas molemmat meistä elossa !!! Sudet ei todellakaan tee pahuuttaan mitään... Opetelkaa kyseisistä eläimistä muutakin kuin se että ovat petoeläimiä. PERRRRJANTAI sentään kun raivostuttaa taas tollanen naurettava paniikinomainen kirjottelu asiasta mistä mitään näkäjään et tiedä! Terkuin Suvi jälleen

Vastaukset


Vieras

#64 suvi-räyhäsuulle

2013-04-17 05:30:12

#51: suvi - -> entinen nurmijärveläinen 

 Tervemenoa vaan susiesi joukkoon suvipilveilemään. Naura sitten jos ehdit.


Vieras

#65 Tässä sulle pilvenhattara

2013-04-17 05:44:24

#51: suvi - -> entinen nurmijärveläinen 

 Ja sinäkö muka tiedät mitä minä tiedän. Olet lapsi ja lapsenmieliset on puheesikin. Hassu likka, joka yhteen sanaan töksähdit. Kirjoitin koirastani, jonka nimeä en siihen ensin laittanut, vaan laitoin pelkän lassien. Kirjoitinko rodusta? - Hanki toki lasit, jos silmäsi on tihruiset. Kirjoitin koirasta - en rodusta. Minulle se oli leikkisästi lassie, oikealta nimeltään Stella, rodullisesti Collie. Mitä vielä pikkulikka tahtoo kuulla eikä tyhjän tähden elvistellä tai leikkiä prinsessaa, äidin pientä kultsia. Parempikin arvostelija. Nykynuoren toljake.

"Niin metsä vastaa kuin sille huudetaan". Niinpä tein minäkin. Ota opiksesi, jos mitään ymmärsit.