Vetoomus homopropagandan kriminalisoimiseksi julkisessa mediassa

Kommentoitu viesti

Vieras

#71 Tänään, huhtikuun 18. päivän iltana....

18.04.2013 18:37

Hyvää kevättä kaikille ! Kukaan ei sitten löytänyt niitä eilisiä ohjelmatietoja, joita kaipasin tänne esille- siis siitä "homopropagandasta"...No,ymmärränhän minä sen toki:eihän niitä esimerkkejä silloin voi esittää ,eikä ottaa jos niitä ei kerran olekaan- selvähän se ...Tarkistakaa vaikka Katso-lehdestä (huom.tämä ei ole mainos ja huonoa mainosta se tällainen lehdelle olisikin)sen ohjelmatiedot ovat faktoja ,joiden pohjalta voidaan lähteä tv-median tarjonnasta keskustelemaan.Mitkään´mutu´-tuntumat eivät riitä asiallisen keskustelun eväiksi,jos mediaa halutaan siinä arvioida ja tarkastella.Juuri näin te kuitenkin teette.Ei millään pahalla, mutta te annatte tällä vetoomuksellanne itsestänne tosi hölmön ryhmäkuvan :vaaditte peräti kriminalisoitavaksi jotakin, josta teillä ei ole mitään näyttöä, eikä yhtään esimerkkiä!Keskusteluanne aiheesta ei itse asiassa voi miksikään ´keskusteluksi´ edes nimittää. Se poukkoilee sinne tänne ,eikä siinä niinsanotusti ole ´päätä eikä häntää´.Pääasiana on sättiminen syyttely ja haukkuminen joka kohdistuu ihmisryhmään, jonka edustajia tuskin kukaan teistä haukkujista ja leimaajista tuntee ensimmäistäkään. Heitä te syyttelette- suurinpiirtein kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä...Hyvä ettette jo huonoista ilmoistakin!Kaikki tämä jalon yhteisen asian nimissä," nuorison ja viattomien lasten suojelemiseksi"!Mielestäni teidän kannattaisi sen sijaan ,ihan itsenne suojelemiseksi enemmältä ,myöhemmältä ja vieläkin julkisemmalta häpeältä...vähin äänin luopua tästä koko vetoomushankkeestanne. Muuta te ette, oikeastaan enää muutenkaan, voi asianne suhteen tehdä.Jatkakaa kuitenkin vaan jos siltä tuntuu ja haluttaa ja uskokaa ja uskotelkaa toisillenne täällä ihan mitä huvittaa. Minä en halua olla täällä enää "pakkaanne ja peliänne" sotkemassa , eli kiitos seurasta. Tiedoksi muuten "kaalimadolle" ,en ole homo , vaan lesbo ja nyt meikätyttö sanoo teille goodbye.

Vastaukset

Virgo92

#72 Re: Tänään, huhtikuun 18. päivän iltana....

2013-04-18 18:42:29

#71: - Tänään, huhtikuun 18. päivän iltana.... 

Unohdin laittaa edelliseen nimimerkkini...