Kristityt Sanoma-konsernille: lopettakaa heti vihakampanja

Kommentoitu viesti

Ano nyymi
Vieras

#262 En allekirjoita.

24.04.2011 07:27

Olemme menossa oikeaan suuntaan. Asiaahan toimittajat vain kirjoittavat. Pääsemme mahdollisesti joskus eroon näistä antiikin jäänteistä eli uskonnoista ja voimme olla oikea sivistysvaltio. Minusta on uskomatonta, että vielä on olemassa tällaisia aikuisten iltasatuja. Pystyt olemaan hyvä ihminen ilman sen kristinuskon apuakin.

Vastaukset


Vieras

#263 Re: En allekirjoita.

2011-04-24 09:10:16

#262: Ano nyymi - En allekirjoita. 

 Mielestäsi toimittajien tosiasioiden vääristely ja vihakampanjoiden luominen ja ylläpito mediassa on asiallista toimittajan työskentelyä. Tällainen toiminta on myös mielestäsi oikea suunta johon pitää pyrkiä. Siinä olet oikeassa että antiikin uskonnolliset jäänteet kaikkine aikuisten satuineen ovat kautta historian toimineet sivistyksen jarruna. Pääsiäisenä Golgatan kolmella ristillä se syntinen ihminen joka rukoili Jeesusta, "Muista minua kun tulet valtakuntaasi," Sai armon kun Jeesus lupasi, "Jo tänä päivää olet oleva minun kanssani paratiisissa." Toinen syntinen halusi päästä pelastuksesta osalliseksi omassa viisaudessaan ilman kristinuskon Jeesusta. Ei päässyt. Huomannet ettei Kristinuskolla ja antiikin saduilla ole mitään yhteistä perustusta eikä päämäärää. Sivistystä on myös se että tuntee asian josta puhuu. Tätähän toimittajiltakin tulee edellyttää työssään.

Allekirjoitan täydestä sydämestäni tämän adressin viestin Helsingin Sanomille.


Vieras

#266 Re: En allekirjoita.

2011-04-24 21:28:29

#262: Ano nyymi - En allekirjoita. 

 Tutustuimme juuri Annin tarinaan!? Miten tapahtunut vääristely on mahdollista sivistyneenä pidetyssä maassamme...ja kirkossa??? Video EI OLE MILTÄÄN OSIN HOMOVASTAINEN! Tiedän muutamia Vantaalaisia Tulkaa kaikki -liikkeen edustajia ja nyt tiedän, nähtyäni Annin videon, heidän puhuvan palturia. Kirkossa seurataan puheissa enemmän hesaria ja iltalehteä kuin Raamattua.Kirkko ja suomalainen media menetti ainakin minun silmissäni ja sydämessäni uskottavuutensa. Asiaa ei tämän teeman ympärillä ole kirjoitettu riviäkään ja olemme menossa metsään eikä oikeasta suunnasta ole tietoakaan. Viha, viha ja viha ohjaa mainitsemiani tahoja.