Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti


Vieras

#1208 Sitä saa mitä tilaa

23.08.2013 20:47

Tää koko ruljanssihan sai alkunsa siitä että liityttiin EU:n ja suomen piti alkaa ajamaan muiden jäsenmaiden suosimaa maahammuutto ja pakolais politiikka että ei oltais rasistinen valtio muiden silmissä.Ne jotka luulevat että nykyisin tukien olivat ne mitä tahansa on hakeminen suomaisena olisi helppoa menkäähän ite kokeilemaan.Sä joudut joka virastossa tekemään eri anomukset samoihin asioihin jotka niillä on jo tiedossa ja kukaan ei näköjään tiedä mitä toinen tekee mut sun pitää tietää ja jos et tiedä sua aletaan pitää idioottina kun et käsitä.Mä oon yli 30v ollu duunissa ja nyt työtön ja tuskin tulen saamaankaan ku on yli 50.Kyllähän duunin tarjooja nykyisin ottaa halvimman duunarin töihin.Täs pitäis varmaan muuttaa afrikkaan sossulan tuilla ja hankkia sieltä passi et on afrikasta ja tarvii nyt mamuna palatessaan tukea kun on pa.Tää adressi on mun mielestä hyvä homma jonkun pitää nostaa kissa pöydälle ja herättää keskustelua .MÄ oon duunari perheen kakara jotka kasvatti perheensä ja koulutti meidät joten nää nykyset viherpipertäjät ja kermaperseet ei tiedä todellakaan mitä suomen kansalaisena nykysuomessa vaatii.

Vastaukset


Vieras

#1213 Re: Sitä saa mitä tilaa

2013-08-23 23:39:43

#1208: - Sitä saa mitä tilaa

Hyvä hienosti sanottu ja olen samaa mieltä!