Kotihoidon tuen jakaminen perheiden päätettäväksi

Kommentoitu viesti

Just

#146 Vihaksi pistää!

01.09.2013 04:41

Nyt vois jengi oikeesti lopettaa täällä jauhamisen siitä, kuinka kotiäidit mukamas laiskottelevat kotona kotihoidon tuella.
Huh huh, mitä idiotismia!!! Kaikki, joilla on lapsia, tietävät sen faktan, ettei siellä kotona mitään laiskanlinnaa pidetä vaan se on oikeasti usein duunia 24/7. Surkeimmalla mahdollisella korvauksella tosin. Se raha, mitä kotona lapsensa hoitavalle maksetaan on niin surkea, että se raha yksistään ei varmasti ketään motivoi kotiin jäämään. Sillä kun ei (ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla) kuitata edes asumiskustannuksia.
Eiköhän se halu jäädä kotiin kumpua ihan yksinkertaisesti siitä, että haluaa viettää nämä ensimmäiset, tärkeät vuodet oman lapsensa kanssa! Työelämän oravanpyörässä kerkeää kyllä juosta koko ikänsä, meidän sukupolvi todennäköisesti ei eläkettä tule edes näkemään, joten voidaan sitten kuolla sinne sorvin ääreen.
Milloin tästä yhteiskunnasta tuli näin urakeskeinen ja lapsen etu ei tunnu painavan enää missään???
Epäinhimillistä, sanon minä!

Vastaukset


Vieras

#147 Re: Vihaksi pistää!

2013-09-01 05:42:20

#146: Just - Vihaksi pistää!

"Milloin tästä yhteiskunnasta tuli näin urakeskeinen ja lapsen etu ei tunnu painavan enää missään???
Epäinhimillistä, sanon minä!"

SILLOIN KUN JUPIT VOITTIVAT VAALIT 1987 ja kokoomus nousi hallitukseen Koiviston määräyksellä. Sen jälkeen alkoi tulla tämä minä minä minä, minulle kaikki heti nyt- asenne.