Kotihoidon tuen jakaminen perheiden päätettäväksi

Kommentoitu viesti

Yrittäjä äiti ja kolme lasta

#169 EN ALLEKIRJOITA

01.09.2013 12:30

Onhan ne lapset hoidettu iät ja ajat kotona ja vielä karjat ja pellot päälle, en ymmärrä miksi tätä pitäisi valtion tukea. Nykypäivän ihminen on vain niin laiska, ettei ymmärrä, että oikeasti VAIN TYÖ LUO HYVINVOINTIA. JA KAIKKIEN ON OSALLISTUTTAVA TALKOISIIN.

Vastaukset


Vieras

#170 Re: EN ALLEKIRJOITA

2013-09-01 12:40:39

#169: Yrittäjä äiti ja kolme lasta - EN ALLEKIRJOITA

sehän on aivan hyvä jos teillä noinkin onnistuu eikä kirjoittaa toki tartte jos ei sitä halua. kuten kuitenkin niin monet kerrat täällä jo kirjoitettu on, ovat perheet ja tilanteet niissä niin erilaisia ettei niitä voi verrata keskenään. tasa-arvoista ei tällöin myöskään ole se jos hallitus sanelee kaikkia heitä toimimaan tietyllä tavalla. kyllä perheille pitäisi se suoda ja mahdollistaa että he oman tilanteensa asiantuntijoina ovat parhaiten kykenevät päättämään siitä kuka lapsia hoitaa. jos kerran kotihoidon tuki on mahdollista kunnes lapsi täyttää kolme ja perhe sen kerran haluaa käyttää, on silloin oltava mahdollista myös se että lasta saa hoitaa se henkilö kenet perhe katsoo siihen sopivimmaksi. itse olisin opiskelijana ja äitinä (huom! ei opintotukea) sitä mieltä että senkus vievät vaikka tuet, mutta kun vain mahdollistaisivat tuon hoitovapaan siihen kolmeen vuoteen saakka. meillä siis mies on palkkatyössä ja minä itse koulussa+hoidan lapset