Kotihoidon tuen jakaminen perheiden päätettäväksi

Kommentoitu viesti

4 lapsen kotiäiti

#240 kamalaa!!!!

06.09.2013 12:14

uskaltaako täällä edes lapsia enää tehdäkkään!!! itse olen lapseni halunnut tehdä ja itse ne haluan myös hoitaa.. kolme vuotta on melko pieni aika ihmisen elämässä..sen ajan haluan antaa lapseni kasvaa rauhassa kotona.. he ehtivät kyllä loppuelämänsä käydä koulua ja olla töissä.. en ole lapsiani tehnyt muiden hoidettavaksi.. tämä on kamalaa, ettei äitejä kannusteta hoitamaan lapsiaan kotona,, ja jos äiti siellä kotona pärjää paremmin kuin isä ja perheeelle on parempi että äiti siellä kotona on , niin miksei näin saisi olla.. moni isä ei välttämättä osaa tehdä edes ruokaa, pyykätä tms. ja onelle isälle voi olla isompi kynnys käydä esim. perhekerhoissa ja toisten lasten luona kylässä päivän aikana kuin äidillä.. tällä hetkelläkin isähän saa jäädä kotiin jos haluaa ja äiti mennä töihin.. miksi tätä vaihtamaan, EN YMMÄRRÄ!!!!! no, saanpahan itsekkin sitten enemmän kuukaudessa rahaa kun alan saamaan työttömyys korvauksia kotihoidontuen sijaan. sillä minä hoidan itse omat lapseni ja panosta täysillä heidän kasvatukseensa ja hyvinvointiinsa.

Vastaukset

lp

#257 Re: kamalaa!!!!

2013-09-10 07:52:53