Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#20633 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

16.09.2013 12:47

#20630: vieras vaan - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

 

 

Ymmärryksessä ja todellisuudentajussa täytyy olla paljon vikaa, kun väität vain seksuaalivähemmistöjen kannattavan tasa-arvoisa avioliittolakia. Tosiasissa valtaosa äänioikeutetuista Suomen kansalaisista kannattaa sitä, kuten mielipidekyselyistä on käynyt ilmi.

 

 

 

 

 

 

 

Vastaukset

vieras vaan

#20634 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

2013-09-16 13:11:04

#20633: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Jos huomaat, itse väität minun väittävän. Voit ottaa kommentin esiin, jossa väität minun näin sanovan.
Jumalan johdatusta elämääsi.

Valhe, emävalhe, gallup

#20671 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

2013-09-17 06:08:25

#20633: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

"Tosiasissa valtaosa äänioikeutetuista Suomen kansalaisista kannattaa sitä, kuten mielipidekyselyistä on käynyt ilmi."

Niin jos tehdään tarkoitushakuisia, kohderyhmän valikoivia, vastaajaa ohjaavia gallupeja. Kysymyksen voi asettaa miten haluaa, esim. "oletteko tyhmä vai yksinkertainen?" jos halutaan saada vastaaja näyttämään yksinkertaiselta. Tai "vieläkö herra tuomari ottaa lahjuksia?" jos halutaan saada tuomari näyttämään lahjotulta. Että sellainen on näiden gallupien rehellisyysaste.