Muutos Kimmo Pyykkö-museoon

Kommentoitu viesti


Vieras

#170 Re: Re: Re: Asian ohi

18.09.2013 08:00

#167: Rauha loppu - Re: Re: Asian ohi

Onko ymmärryksessäsi vikaa?

Miten itse asian kokisit, jos olisit Kimmo Pyykkö?

Enkö minä ja yksikkömme saisikaan ilmaista kuntalaisina mielipidettämme? Jopa sinulla on sairaan itsekäs ajattelutapa!

Käytät nettiä. Siispä osannet googlettaa. Kirjoita otanta, otos, ja katso, mitä tulee.

Mekin olemme harrastaneet ihmisten kuuntelua. Kangasalan lähipaikkakunnilla. Kyllä siellä Kangasalaa ihmetellään. Että taloa jo rakennetaan, ja nyt tällaista. Kaikenlaista väkeä on tullut kuunneltua. Kysellään, että mitä Kimmo Pyykkö itse tuumaa. Joitakin sellainenkin seikka kiinnostaa. Sinä et sellaisiin ihmisiin tunnu kuuluvan.

 

Vastaukset


Vieras

#175 Re: Re: Re: Re: Asian ohi

2013-09-18 20:24:34

#170: - Re: Re: Re: Asian ohi

Ymmärryksessäni taitaa todella olla vikaa, en ymmärrä teitä yhtään. Jos olisin Kimmo Pyykkö pyytäisin hankkeesta luopumista koska se tuntuisi minustakin väärältä. Hankehan aiheuttaisi minulle suorastaan huonoa mainetta.

Eli mitäkö Kimmo Pyykkö tuumaa? Entä mitä tuumaavat tuhannet kangasalalaiset veronmaksajat?Te ja yksikkönne olette kuntalaisina saaneet ilmaista mielipiteene jo. Nyt olisi tasapuolisuuden vuoksi syytä kuunnella muitakin ja käydä asiasta keskustelua.Siihen ei tunnu olevan mitään mahdollisuutta koska käännätte AINA keskustelun keksimillenne sivuraiteille.

Pyydät minua googlettamaan otanta ja otos. Mitä ihmettä sillä on kyseisen museon kanssa tekemistä? Koitatte jatkuvasti nonsoleerata muiden ihmisten älyä ja sivistystasoa. Jos käytte niiden harvojen (joihin minäkään en lukeudu) kimppuun jotka uskaltavat esiintyä omalla nimellään olisi vähintäänkin oikein että tekisitte samoin. En tunne Tuula Komsia mutta mielestäni kysymykset hänen taide- ja musiikki koulutuksistaan ovat vähintäänkin halventavia. Ettäs kehtaatte.

Natsikortti on käytetty kuten tyhmyys ja kouluttamattomuus. Mitenkäs sitten olisi sotaveteraanikortti?  Veteraanithan taistelivat aikoinaan juuri sen vapauden puolesta että kaikki kukat kuten Kimmo Pyykkö museo saisivat kukkia.

Minäkin olen kuunnellut ihmisiä niin lähi- kuin kaukopaikkakunnilla ja kovasti ovat monenlaiset sellaiset duunaritasolta ylopistollisiin huippuvirkoihin hämmästelleet tämän hankkeen typeryyttä.