Muutos Kimmo Pyykkö-museoon

Kommentoitu viesti

Tuula Komsi

#178 Re: Re: Re: Re: Asian ohi

18.09.2013 21:16

#171: - Re: Re: Re: Asian ohi

Ai, nyt vasta huomasin että täällä puhutaan "tuulakomseista". Upeaa, että olen päässyt yleiskäsitteeksi. Ja olen kyllä opiskellut taideaineita ja estetiikkaa, mutta eihän se nyt ole yhtään tämän asian pointti. Minä olen vain halunnut olla se, joka sanoo "eihän keisarilla ole vaatteita" - en siis pidä Pyykköä suurena taiteilijana, mutta jos joku pitää, siitä vaan. Kovin tunnettu hän nyt kumminkaan ei ole, tämän voi varmaan todistaa pienellä gallup-kyselyllä missä päin tahansa Suomessa. Puhumattakaan nyt niistä "valtionpalkinnoista"... Joten mitään kummoisia lipputuloja ei ole siitä museosta luvassa - tarvitseeko olla joku talousoppinut tämän todetakseen? Olen myös yrittänyt korostaa sananvapautta. Muuten en mielelläni vieraile tällä palstalla, jossa minun odotetaan vastaavan kaiken maailman ala-arvoisten nimimerkillä kirjoittavien puskistahuutelijoiden hyökkäyksiin. Itse seison sanojeni takana ja uskallan sentään puhua omalla nimelläni. Ja mielipiteeni myös ovat omiani -en ole keneltäkään kysynyt niihin "lupaa" -, mutta kummasti niihin on löytynyt myös vastakaikua.

Vastaukset

Rauha

#181 Hyvä Tuula!

2013-09-18 21:36:45

#178: Tuula Komsi - Re: Re: Re: Re: Asian ohi

En  tuntenut Sinua ennemmin mutta nyt tiedän että olemme samalla puolella. Onnittelen rohkeudestasi! Et tosiaan ole yksin.


Vieras

#185 Re: Re: Re: Re: Re: Asian ohi

2013-09-19 06:37:14

#178: Tuula Komsi - Re: Re: Re: Re: Asian ohi

Luitko Aulis Aarnion kirjoituksen Kangasalan Sanomista?

Kumpaa hän tarkoitti, Heini Niklas-Salmista vai Tuula Komsia puhuessaan jopa lain rikkomisesta? En ole seurannut tätä jupakkaa kuin vasta vahingossa joutuessani tälle sivustolle Pyykön sukua tutkiessani.