Muutos Kimmo Pyykkö-museoon

Kommentoitu viesti

Valitse nimimerkki
Vieras

#212 Re: Re: Persut ovat liikkeellä...

20.09.2013 11:50

#211: Kristiina Kalliojärvi - Re: Persut ovat liikkeellä...

Meni liiaksi minun henkilööni, yritin yleistää, teitä museon vastustajia ei saa..ainakaan loukata, kun ootte niin viattomia, me puolustajathan olemme vaikka mitä.

PS. Taidat olla myös UNIONIN HAUDANKAIVAJA

SEURAAVA KOKOUS Muistuttelen jälleen seuraavasta kokouksesta, joka pidetään 21.9 Kangasalla. Ilmoitukset mahdollisimman pian joko Kehto-foorumissa tai suoraan minulle fb-viestillä tai sähköpostin kautta (laittakaa mielellään mukaan puhelinnumeronne, paitsi vanhat jäsenet, joiden yhteystiedot minulla jo on). Sähköposti-osoite: kristiina.kalliojarvi@kolumbus.fi.

 

 

Vastaukset

Kristiina Kalliojärvi
Vieras

#213 Re: Re: Re: Persut ovat liikkeellä...

2013-09-20 14:32:19

#212: Valitse nimimerkki - Re: Re: Persut ovat liikkeellä...

Tuo kommenttisi on sen verran ansiokas, että vastaan nyt siitä huolimatta, että olet nimetön trolli.

Ensinnäkin, miten voin mennä henkilöösi, kun minulla tai kellään muullakaan kommenttisi lukijalla ei, sattuneista syistä, ole mitään tietoa, kenen persoonasta mahtaa olla kysymys?

Mutta asiaan mennäkseni: Kyllä, kuulun ryhmään nimeltä Unionin haudankaivajat. Jätit vain sopivasti pois nimemme loppuosan, joka määrittää ryhmämme tarkoituksen:  ITSENÄISYYS LAILLISUUS KANSANVALTA                                                  Ilmeisesti et jaksanut lukea sinne asti. Mukava, että halusit kertoa täällä muillekin, että johdonmukaisesti sekä kunnallisella, että valtiollisella tasolla ajan samaa asiaa: kansalaisten laillista oikeutta vaikuttaa itseään koskevaan päätöksentekoon. Kun olen vähän ujo tuomaan omia ansioitani esiin, olen oikein tyytyväinen, kun joku muu tekee sen puolestani. Kiitän myös Unionin Haudankaivajien puolesta saamastamme mainoksesta. Lisättäköön vielä, että toisin kuin esim. Vapaamuurararit, me emme ole mikään salaseura, vaan mukaan ovat tervetulleita kaikki itsenäisyyden, laillisuuden ja kansanvallan palauttamisesta kiinnostuneet. Helpoiten meidät löytää ( kuten ystävämme nimetön trolli on tehnyt) menemällä katsomaan face book-ryhmämme sivuja.

Viimeiseksi vielä tuosta Persu-jutusta. En ole perussuomalainen, vaan sitoutumaton, itse asiassa sangen epäpoliittinen henkilö. Tuula Komsi on perussuomalainen. Tietääkseni kuitenkaan vielä ei ole säädetty lakia, jonka mukaan Perussuomalaisilla ei ole sananvapautta tai olemassaolo-oikeutta, vaikkakin esim. hallitus sellaisen mielellään voimaan saattaisi. Heini Niklas Salminen on keskustalainen. Kulttuuritalon/KimmoPyykkö-museon vastustajia on jokseenkin kaikissa puolueissa, joten tästä on aivan turha yrittää tehdä puoluepoliittista kysymystä.