Kotihoidon tuen jakaminen perheiden päätettäväksi

Kommentoitu viesti

koko elämänsä työtä tehnyt

#334 Patalaiskoja neitejä

29.10.2013 18:50

Julkeata hommaa tämäkin adressi! Mummoja ja pappoja vaaditaan vaan entistäkin pidempään olemaan työelämässä eläkeikää nostamalla kun yhteiskunnan verotulot eivät riitä näitäkin neitejä elättämään kotisohvalle!

Vaaditteko tosiaankin että kaikki mummot ja papat saavat raataa hautaansa asti työpaikoilla että teille riittäisi yhteiskunnalta rahaa oleskella kotona ja shoppailla kauppakeskuksissa päivät pitkät! Häpeäisitte!

Vastaukset


Vieras

#337 Re: Patalaiskoja neitejä

2013-10-29 19:48:12

#334: koko elämänsä työtä tehnyt - Patalaiskoja neitejä

Laskekaapas minkälaiset säästöt siitä todellisuudessa saadaan jos kotihoidontuki otettaisiin kokonaan pois. 336,67 e/kk kun tuo hurja summa on millä pitää pärjätä. Jos samainen lapsi kävisi kotihoidon sijasta kunnallisessa hoidossa, tulisi veronmaksajalle maksettavaa lapsesta 750€/kk. Että nyt kyllä haukutaan mielestäni väärää puuta jos syyllistetään kotona lapsensa hoitavat isät/äidit verorahojen tuhlailusta. Ja lasten etua tässä uudistuksessa ei ajatella ollenkaan. Jos vanhempien työpäivä kestää 8h niin lapsen työpäivä päivähoidossa kestää ainakin 9h. Ja joka väittää, että kotona lapsiaan hoitavat vain laiskottelevat ja shoppailevat ei selvästikkään ole itse kokenut kotihoidon todellisuutta.

Itse en olisi heti ollut sysäämässä verorahojamme ulkomaille, siitä ne suurimmat säästöt olisi tehty.


Vieras

#343 Re: Patalaiskoja neitejä

2013-10-30 14:55:41

#334: koko elämänsä työtä tehnyt - Patalaiskoja neitejä

Olen täsmälleen samaa mieltä. Häpeäisin jos nimeni olisi tässä adressissa!