PELASTAKAA KOIRAMME!!

Kommentoitu viesti

maija /Suomen Löytöeläinapu ry.

#4 Mahdollinen valitusoikeus

10.01.2014 10:32

Päätöksen lopusta löytynee tieto voiko asiasta valittaa korkeaan hallinto-oikeuteen.

Luulisi, että koiralle etsittäisiin uusi koti, ellei se ole vihainen!!

Vai onko koira vihainen ja kuriton, esim. käynyt ihmisen päälle ja aiheuttanut ruumiillista vahinkoa?

Totuus on, ettei tälläisistä adresseista ole muuta hyötyä kuin se, että asia saa julkisuutta. Vaikka saisit miten paljon nimiä, ei se pelasta koiran henkeä, ellei ole valitusoikeutta ja jos on, niin täytyy olla kunnon PERUSTEET, miksi koiran henki pitää säästää.

Vastaukset


Vieras

#12 Re: Mahdollinen valitusoikeus

2014-01-13 14:31:26

#4: maija /Suomen Löytöeläinapu ry. - Mahdollinen valitusoikeus

Hei! Koira ei ole aggressiivinen. T. Adressin tekijä.


Vieras

#30 Re: Mahdollinen valitusoikeus

2014-01-20 10:32:30

#4: maija /Suomen Löytöeläinapu ry. - Mahdollinen valitusoikeus

Olen hieman eri mieltä kanssasi. Mielestäni tällainen adressi on yksi niitä harvoja keinoja, jolla demokraattisessa maassa VOI VAIKUTTAA asioihin.

Stronglines RIO OHOI (kennel)

#61 Re: Mahdollinen valitusoikeus

2014-02-11 16:17:45

#4: maija /Suomen Löytöeläinapu ry. - Mahdollinen valitusoikeus

Olen labbis-miehiä

Olen samaa mieltä kanssasi. Minä olen ns. "koiraihmisiä" ja suorastaan vihaan koirien, viattomien eläinten heiteillejättöä. Siis sellaisia ihmisiä, jotka voivat sellaista tehdä.

Minulla on OK-talo ja kesäpaikkoja. Olen nyt koirani "yksinhuoltaja". Jo viisi "koiraystävää", joista tämä keltainen labbis, Dani on kolmas labradorinnoutaja.
Haluan auttaa. Tuokin "kaveri" tarttis pikkaisen kurinpalautusta. Narttuja en ota, enkä ns. "taskukoiriakaan". Muuten OK.

Muutenhan en oikein hyväksy tälläisiä ketjuja, mutta nyt tämän kerran olkoot.

jp