Kirkon erottaminen valtiosta

Kommentoitu viesti


Vieras

#60 Re: Re: MUSTA USKO VALTAA ALAA

11.02.2014 16:57

#58: - Re: MUSTA USKO VALTAA ALAA

Se mainitsemasi ählämi ei varmasti uskalla koskaan lähestyä minua ilman ennalta anottua lupaa, jota se ei koskaan saa, saatikka tunkeutua asuntooni ja kömpiä sänkyni alle, mikä olisikin tunkeutujalle vaarallista, todella vaarallista. Eikä minua ole vuosiin enään pelottanut kukaan eikä mikään, eikä niin tule käymäänkään niinkauan kuin minulla voimia riittää. Viha on vakavasti otettava ase, johonka ei tarvitse kantolupaa ja se viha vain kasvaa ja voimistuu, mitä enemmän meidän omat edunvalvojamme eduskunnassa meitä Suomalaisia kyykyttää. Tämä vaarallinen viha kumpuaa jatkuvasta työttömyydestä ja kituuttamisesta sekä toisarvoisuudesta. Kaikki vain siksi, että muutamat ja valitut ovat arvokkaampis ihmisiä kuin me arvottomiksi jätetyt. Myös koska tänne otetaan jatkuvasti lisää meille kuuluvalla suurella rahalla elätettäviä ulkomaalaisia, jotka vievät kaikenlisäksi meidän työt ja asunnot sekä meidän kaiken mahdollisuuden omassa maassamme, kaikki tämä automaattisesti heti maahan tultuaan meidän Suomen ja Suomalaisten edunvalvojien myötämielisellä avustuksella. Tervetuloa milloinka vain kokeilemaan kannattaako ärsyttää. Meitä samanlaisia miehiä ja naisia on ympäri Suomea kymmeniätuhansia, joille ei kannata paljon irvistellä ja tämä joukko kasvaa huimaa vauhtia jatkuvasti. Asumme tässä sinun naapurissasi kaikkialla Suomessa, eli matkakaan ei ole pitkä. Tämä kannattaisi ottaa vakavasti.

Vastaukset


Vieras

#63 Re: Re: Re: MUSTA USKO VALTAA ALAA

2014-02-12 14:02:42

#60: - Re: Re: MUSTA USKO VALTAA ALAA

Minun naapurustossa ei ole mielisairaalaa, joten tuskin kovin lähellä asut.