Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Ehdoton EI HOMOAVIOLIITOILLE,EI ADOPTIO-OIKEUTTA

#32711 Lapsuuden kokemuksia

26.03.2014 18:10

Olen homoperheessä kasvanut mieshenkilö ja jo varhaislapsuudessa aloin ihmetellä, miksi perheessäni oli kaksi samaa sukupuolta olevaa vanhempaa. Kotona minulle ei asiasta kerrottu ja kouluun mennessäni tiedustelin asiaa ensiksi kavereilta, koska heillä oli luonnolliset vanhemmat isä ja äiti. Heiltä sain vastaukseksi, että olet homoperheen poika, kunnes lopulta tiedustelin asiaa opettajaltani ja hän kertoi minulle totuuden asiasta. Tunsin hirveää alemmuudentunnetta, koska kaipasin biologista äitiäni, eikä minulla sitä ollut,vain kaksi karvasta körilästä, jotka hiplasivat toisiaan. Täytettyäni 18- vuotta pääsin lähtemään ' kodistani' enkä ole koskaan sinne palannut. Nyt elän onnellisessa suhteessa vaimoni, kanssa, vaikka en ole lapsuudentraumoistani päässytkään eroon.

Vastaukset


Vieras

#32712 Re: Lapsuuden kokemuksia

2014-03-26 18:15:27

#32711: Ehdoton EI HOMOAVIOLIITOILLE,EI ADOPTIO-OIKEUTTA - Lapsuuden kokemuksia

Olet onneton, typeriä valheita suoltava satusetä.

 

Maailma ei kuitenkaan toivomaksesi satuilemalla muutu.


Vieras

#32713 Re: Lapsuuden kokemuksia

2014-03-26 18:17:39

#32711 Valehtelen lapsuuden kokemuksista ja kaikesta muustakin

 

Yritä kasvaa henkisesti edes vähän, typerä nettipersu.

 

 

 

vieras

#32719 Re: Lapsuuden kokemuksia

2014-03-26 18:25:43

#32711: Ehdoton EI HOMOAVIOLIITOILLE,EI ADOPTIO-OIKEUTTA - Lapsuuden kokemuksia

 

Täytyy yrittää ymmärtää näitä syrjäytyneitä, koulutusta vaille jääneitä nettipersuraukkoja, jotka tuhlaavat aikansa netissä roikkuen ja valheita syytäen:

 

http://www.hs.fi/kotimaa/Pojat+keskeytt%C3%A4v%C3%A4t+lukion+ja+ammattikoulutuksen+selv%C3%A4sti+useammin+kuin+tyt%C3%B6t/a1395806399943

 

 

X

#32735 Re:Huonosti kuviteltuja kokemuksia...

2014-03-26 19:25:53

#32711: Ehdoton EI HOMOAVIOLIITOILLE,EI ADOPTIO-OIKEUTTA - Lapsuuden kokemuksia 

 Mitä minä sanoin, eipä mennyt pitkään kun provoilija taas iski! Että jo 18 vuotta sitten , tai ylikin (koska kerrot olevasi jo naimisissakin) olisikin jo  homopareille sallittu adoptio! Sitähän sinä onneton yritit kertoa. Turhaanhan  täällä asiasta enää mitään  keskusteltaisiin jos se olisikin ollut mahdollista jo v.1996!Kotona sinulle ei  sitten muka kerrottu ,että sinun vanhempasi eivät olleet vanhempiasi  ja koulussa  sitten tiedustelit asiaa luokkatovereiltasi ja vielä opettajaltasikin...Etkö itse tajua miten kehnosti valehtelet?  Tuo "toisiaan hiplailevat karvaiset köriläät" paljasti kuitenkin viimeistään koko typerän pelisi :kenen olet kuullut nimittävän isäänsä "karvaiseksi körilääksi" sehän on melkein  yhtä kunnioittavaa kuin  jos nimittäisi äitiään "riipputissiseksi ämmäksi " ...Tiesitkö muuten ,että kehon karvoitus on aika yksilöllinen ominaisuus. Katsohan  vaan joskus kun olet uimahallin saunan lauteilla, niin huomaat kyllä että eivät kaikki miehet suinkaan ole niin karvaisia kuin oletat kaikkien ilman muuta olevan.Se on aika pitkälle geneettinen ominaisuus ja eroja siinä suhteessa ilmenee myös naisilla.Miten minusta tuntuu,että sinä et oikeasti taida olla ollut intiimisti  vielä naisenkaan kanssa . Nuo sinun juttusi ovat vähän sellaisia sympatiahakuisia,mutta kuitenkin aivan ns."bullshit"-juttuja. Yritä  nyt miehistyä edes sen verran ,että selvität  ensin  kunnolla itsellesi  sen,mihin sinä näillä sepustuksillasi oikein pyrit ja mikä  oikeasti on motiivisi niiden kirjoitteluun täällä.Näin yksinkertaisella ohjeella saatat päästä jopa eroon siitä tarpeestasi.