ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kommentoitu viesti

En enää ihmettele

#122 Lukekaa seuraava teksti:

04.08.2011 09:59

Vastaukset

Totuus esiin!

#124 Re: Lukekaa seuraava teksti:

2011-08-04 11:28:33

#122: En enää ihmettele - Lukekaa seuraava teksti: 

 Miksi varotaan kertomasta Raamatun totuus Israelista ja sen rajoista?
Pelataan kaksinaamaista peliä, kun "sisäpiirin" tilaisuuksissa kyllä kerrotaan, mitä Raamattu kertoo, mutta ei kerrota suoraan niille, jotka todellisuudessa voivat vaikuttaa asioihin oikealla tavalla.
Mielestäni tämä on dualistista peliä, joka ei myöskään ole Israelille eduksi!
Tärkeintä on, että Israel turvautuu Jumalaansa!

3.Mooseksen kirja:
26:11 Ja minä panen asumukseni teidän keskellenne enkä viero teitä.
26:15 vaan hylkäätte halpana minun ohjeeni ja teidän sielunne vieroo minun säädöksiäni, niin ettette pidä kaikkia minun käskyjäni, vaan rikotte minun liittoni,
26:43 Mutta ensin tulkoon maa tyhjäksi heistä ja saakoon hyvityksen sapateistansa olemalla autiona, niin kauan kuin he ovat poissa; ja he sovittakoot syntivelkansa sentähden, juuri sentähden, että he hylkäsivät minun säädökseni ja että heidän sielunsa vieroi minun käskyjäni.
26:44 Mutta sittenkään, vaikka he ovat vihollistensa maassa, en minä heitä hylkää enkä viero heitä niin, että lopettaisin heidät ja rikkoisin liittoni heidän kanssansa; sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa.
26:45 Ja minä muistan heidän hyväksensä liiton heidän isiensä kanssa, jotka minä vein pois Egyptin maasta kansojen silmien edessä, ollakseni heidän Jumalansa. Minä olen Herra."
26:46 Nämä ovat ne käskyt, säädökset ja lait, jotka Herra asetti itsensä ja israelilaisten välille Siinain vuorella, Mooseksen kautta.
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=3mo+26